שרת הפנים הורתה לעיריית אום אל פאחם למחוק במיידי את הפוסט בו הם שולחים תנחומים כנים למשפחות שני המחבלים בפיגוע בחדרה: "פוסט חמור ומביש"

עיריית או אל פאחם וראש העיר שלה פרסמו בדף הפייסבוק הודעת תנחומים למשפחות שני המחבלים שרצחו בחדרה. שרת הפנים הורתה לראש העיר למחוק במיידי את הפוסט, מה שהוא מיהר לעשות ולהתקפל

עיריית אום אל-פחם פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק הרשמי שלה ובו הודעת תנחומים למשפחת המחבלים מהפיגוע בחדרה. בהודעה נכתב: "אנו שולחים את תנחומינו הכנים ומכל הלב על מותם של איימן אחמד יוסף אגבאריה ואיברהים חסן יוסף אגבאריה. שאלוהים ירחם עליהם ויסלח להם". על ההודעה חתום ראש העיר אום אל-פחם, ד"ר סמיר מחאמיד.

אותו ראש עיר שלאחר הפיגוע, לתקשורת הישראלית אמר כי הוא מגנה בתוקף את מעשיהם של המחבלים שיצאו מעירו.

עם היוודע הדבר, שרת הפנים, איילץ שקד, הורתה למנכ״ל משרד הפנים להתקשר לראש עיריית אום אל פאחם ולדרוש ממנו להסיר את הפוסט. הפוסט הוסר לפני זמן קצר.

ממשרדה של שקד נאמר: "לא יעלה על הדעת, שעירייה במדינה ישראל תנחם משפחות של מחבלים. זה פוסט חמור ומביש וטוב שהוא נמחק. שרת הפנים תמשיך לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור ברשתות החברתיות ובכלל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות