צעיר בן 20 נהרג בתאונה קטלנית עצמית הלילה בכביש 581, סמוך לצומת מאור

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית עצמית שאירעה הלילה סמוך לצומת מאור בכביש 581, בה נהרג צעיר בן 20

 

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו לפני זמן קצר בנסיבות תאונת דרכים קטלנית עצמית במהלכה התהפך רכב על כביש 581, סמוך לצומת מאור ופגע במעקה הבטיחות.

כתוצאה מכך אחד מיושבי הרכב בן 20, שזהותו טרם ידועה (ככל הנראה תושב טייבה) נהרג במקום והנוסע השני, תושב באקה אל גרביה בן 20 נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.

שוטרי תחנת באקה אל גרביה ומתנ"א סגרו את כביש 581 הסמוך לצומת כלניות לשני הכיוונים ובוחני התנועה של מרחב מנשה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פראמדיק מד"א ניסים סאסי וחובש מד"א רון אלקס סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מהפצועים נלכד מתחת לרכב שהתהפך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואית תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. פצוע נוסף התהלך בזירה כשהוא בהכרה מלאה ופונה לבי"ח לאחר בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני כשמצבו בינוני ויציב."

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות