ח"כ פרופ' אלון טל, ממקימי השדולה להבראת מפרץ חיפה, התארח במשרדי איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה

איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "אנו מודים לח"כ טל על פעילותו הרבה לקידום התכנית לסגירת הפעילות הפטרוכימית באזור. בפגישה דנו בסוגיות מהותיות הנוגעות להחלטת הממשלה שעתידה להבחן על ידי חברי הממשלה ביום ראשון הקרוב"

לקראת יום ראשון הקרוב בו אמורה להתקבל החלטה חשובה ע"י שרי הממשלה בסוגיית בז"ן, הגיע ח"כ פרופ' אלון טל, ממקימי השדולה להבראת מפרץ חיפה, להתארח במשרדי איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה.

מאיגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה נמסר "אנו מודים לח"כ טל על פעילותו הרבה לקידום התכנית לסגירת הפעילות הפטרוכימית באזור. בפגישה דנו בסוגיות מהותיות הנוגעות להחלטת הממשלה שעתידה להבחן על ידי חברי הממשלה ביום ראשון הקרוב. אנו סמוכים ובטוחים שהחלטת הממשלה המורה לתקצב את כל הנדרש להערכות משק האנרגיה לקראת סגירת בז"ן, אשר קצובה בלוחות זמנים ריאליים אך שאפתנים, תהיה בשורה לכל תושבי המטרופולין הסובלים מדי יום ממפגעי הזיהום והתחלואה."

בתמונה: ח"כ פרופ' אלון טל וליהי שחר ברמן מנכ"לית האיגוד. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות