בתום מרדף הלילה נעצרו "על חם" 2 חוליות פורצים שגנבו רכבים בכ"ס וראש העין

המשטרה עצרה הלילה, בתום מרדף, שתי חוליות של גנבי רכב שפעלו בערים כפר סבא וראש העין. חברי החוליות תושבי קלקיליה

 

פעילות מבצעית משותפת של שוטרי תחנת כפר סבא ושוטרי תחנת ראש העין הובילה למעצרם של 4 חברים בשתי חוליות גנבי רכב תושבי שטחי הרשות הפלסטינית.

באירוע הראשון בלשי תחנת כפר סבא ניהלו מרדף אחרי שני חשודים אשר זמן קצר קודם לכן גנבו אופנוע מרחוב דוד רמז בכפר סבא. הבלשים הצליחו לעצור את שני החשודים, תושבי קלקיליה כשברשותם אף נתפסו כלי פריצה והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

בתוך כך, באירוע נוסף, צוותי בילוש של תחנת ראש העין זיהו שני חשודים ברחוב המעיין בראש העין וזוהו כשהם נכנסים לחניון תת קרקעי במקום.
השוטרים סגרו על המקום והחשודים שניסו להימלט נתפסו לאחר מרדף רגלי קצר כשברשותם תיקים שהכילו כלי פריצה ואמצעי הנעה של קטנועים. שני החשודים, תושבי קלקיליה, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

כאמור בשני האירועים השוטרים עצרו לחקירה את החשודים כולם תושבי קלקיליה בשנות העשרים לחייהם ובהתאם לצורכי החקירה יובאו הבוקר לדיון בבימ"ש השלום בפ"ת, בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות