רם אליהו, תושב נתניה בן 32 מואשם בביצוע עבירות מין קשות בעשרות ילדים ונערים שהכיר ברשת. ביצע עבירות גם בילדים בני 9

כתב אישום נגד רם אליהו, בן 32 מנתניה, בגין ביצוע שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט בעשרות ילדים ונערים מגיל 9

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד, כתב אישום נגד רם אליהו, בן 32 מנתניה, בגין ביצוע שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט, בין היתר ריבוי עבירות מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה; ריבוי עבירות מעשה מגונה באדם בהסכמה שהושגה במרמה; ריבוי עבירות שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה; ריבוי עבירות הטרדה מינית; ניסיון להטרדה מינית; ריבוי עבירות קבלה וניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות; ריבוי עבירות התחזות כאחר וריבוי עבירות פגיעה בפרטיות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על-ידי עורכות הדין אדר לר ודניאלה פינקלשטיין, במהלך התקופה שבין שנת 2015 ועד ליום מעצרו בתאריך 4.4.2021, הצליח הנאשם רם אליהו מנתניה ליצור קשר עם 48 קטינים בגילאים 8-15 מתוכם לפגוע מינית ב 27 קטינים, לנסות לבצע עבירות מין ב 9 קטינים, לקבל דבר במרמה מ 19 קטינים ולהטריד מינית 14 קטינים תוך שימוש באחד או יותר מהחשבונות הפיקטיביים שיצר לעצמו ברשת החברתית "אינסטגרם".

הנאשם העתיק לרשותו תמונות של צעירות אזרחיות ישראל ללא רשותן, אותן איתר ברשת, תוך שהוא מתחזה אליהן באמצעות חשבונות הפיקטיביים, שפתח ברשת האינסטגרם. באמצעות חשבונות אלה יצר הנאשם קשר עם קטינים בעלי חשבון ברשת, במטרה לפתותם להתכתב עמו, ובהמשך גם להצטלם עבורו בעירום מלא או חלקי ולבצע בעצמם מעשים מגונים. נוסף על כך, במהלך התקופה הרלוונטית הפעיל הנאשם עמוד אינסטגרם פומבי לנוער, תחת השם "נוער מתבגר" באמצעותו איתר קורבנות פוטנציאליים.

במסגרת העמוד "נוער מתבגר" הנאשם התכתב עם קטינים בהודעות פרטיות, ייעץ להם בתחומים הרלוונטיים לגיל ההתבגרות וסייע להם במציאת קשר רומנטי או לידידות, באמצעות פרסום פרטיהם האישיים בעמוד. בהמשך פנה לאותם קטינים באמצעות אחת או יותר מהזהויות הבדויות שיצר, והציג עצמו בפניהם כנער או נערה בני גילם המעוניינים בקשר והחל להתכתב עימם. במסגרת ההתכתבויות שלח הנאשם לקטינים תמונות או סרטונים מיניים וגרם לקטינים להצטלם עבורו בתמונות או בסרטונים מיניים.

כתוצאה ממעשיו אלה, וממצג השווא שהפעיל כלפיהם, קיבל הנאשם עשרות תמונות וסרטונים אינטימיים מהקטינים עמם שוחח, אשר צילמו את עצמם בהתאם להנחיותיו, כשהם בעירום מלא או חלקי, ובחלק מהמקרים כשהם נוגעים בעצמם ובאיבר מינם, ושלחו לו את התכנים האמורים. כמו כן, הנאשם שלח לקטינים עשרות תמונות וסרטוני עירום של צעירים וצעירות, הכוללים תכנים מיניים.

במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציינו עו"ד לר ופינקלשטיין: "המשיב פעל באופן מכוון כדי להגיע לקטינים תוך שהוא שב ומוודא את גילם, גם כאשר היה מדובר בקטין כבן שמונה שנים בלבד. נוסף על כך, המשיב פעל לבניית קשר אישי עם אותם קטינים, בין היתר כשהוא מתחזה להיות ידיד שלהם או בזוגיות עמם, והשתמש בקשר זה על מנת להפעיל עליהם מניפולציה רגשית ולגרום להם לעשות כדברו."

הנאשם נעצר ביום 4.4.2021 על-ידי יחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל, בעקבות הצטברות תלונות במוקד היחידה, ובתום חקירה מאומצת, שלוותה מראשיתה על-ידי הפרקליטות, אותרו ונאספו העדויות מעשרות הקטינים הנפגעים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות