זה מה שמעסיק את עיריית כפר יונה בערב יום השואה: מכתב לעובדים המאיץ בהם לעשות לייק לפוסטים ולדף העירייה וזה לא הכל

מה מעסיק את עיריית כפר יונה ערב יום השואה? לפי מכתב שמיהרה לשלוח היום ראש משאבי אנוש, לא מעסיק יום השואה, אלא איך להאדיר את פועלה של ראשת העיר והעירייה. בקשה לכל עובד לעשות לייקים לפוסטים ודף העירייה, וזה ממש לא הכל

בערב יום השואה, בעיריית כפר יונה החליטו לשגר מכתב לכל עובדי העירייה. לא מדובר במכתב המדבר על היום החשוב, על זיכרון השואה. מדובר במכתב בנושא המעסיק את ראש עיריית כפר יונה, שוש כחלון כידור: פרסום חיובי עבורה ועבור העירייה.

הבוקר נדהמו עובדי עיריית כפר יונה לקבל במייל שלהם מכתב מראש אגף משאבי אנוש בעיר, רונית בן יוסף הקוראת ומאיצה בהם לעשות דבר חשוב, לא למען התושבים, אלא למען ראש העיר עצמה.

וכך נכתב במכתב: " אנו רואים בכם שגרירים של העירייה. כחלק מכך נבקש ממי שטרם סימן לייק לעמוד הפייסבוק של העירייה, זה הזמן!!! (ההדגשה במקור).

מלבד זאת, נבקש מכם לסמן 'לייק' לפוסטים שעולים בעמוד. כל לייקק מגדיל תפוצה לגולשים".

וכאן לא מסתיימות הבקשות והדרישות מהעובדים: "נוסף על כך, אנא ספרו בעל-פה לחברות וחברים שלכם המתגוררים בעיר, על העשייה בעיר והיא רבה".

מעיריית כפר יונה החליטו לסרב למסור כל תגובה.

במשרד הפנים הודיעו כי יבדקו את הנושא והאם לא מדובר בשימוש אסור בעובדי העירייה למטרות פוליטיות של ראש העיר שוש כידור.

עתה ניתן לחכות ולראות מה יעלה בגורלו של עובד, שלא יעשה לייק לעמוד ופוסטים של העירייה והעומדת בראשה.

 

בתמונה: המכתב שנשלח

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות