תושב ראש העין נתפס כשהוא נותן לבנו בן ה-8 בלבד לנהוג ברכב ברחבי העיר, תוך סיכון נהגים אחרים

אתמול בערב בראש העין נתפס חשוד תושב העיר כשהוא נוהג ברכב כשבנו בן ה-8 בלבד יושב על ברכיו ומחזיק בהגה ונוג, תוך סיכון נהגים אחרים

במבצע אכיפת תנועה רחב היקף שהתקיים אתמול בערי השרון רשמו שוטרי מרחב שרון ושוטרי אגף התנועה מאות דוחות לנהגים שנתפסו בעת ביצוע עבירות תנועה המסכנות את חיי המשתמשים בדרך.

במהלך הפעילות זיהו השוטרים ברחוב המעיין בראש העין רכב הנוסע בכביש והנהג שאוחז בהגה נראה ילד קטן. משעצרו השוטרים את הרכב לבדיקה התברר כי ברכב נהג אביו כשהילד בן ה-8 יושב על ברכיו ומחזיק את ההגה. האב החשוד הועבר לחקירה בידי בוחני התנועה.

באירוע נוסף בכביש 444 תפסו שוטרי התנועה נהג כשהוא נוהג בגילופין ובנוסף התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, הנהג נעצר לחקירה.

במהלך מבצע אכיפת התנועה נרשמו סך הכל 221 דוחות. עשרות דוחות נרשמו בעבירות של שימוש בטלפון סלולרי במהלך נסיעה, עשרות דוחות בגין אי ציות לרמזור אדום, אי ציות להוראות תמרור ועוד.

פעילות זו של המשטרה הנה נדבך נוסף במכלול פעולות הננקטות שתכליתן מאבק בתאונות הדרכים והשרשת תרבות נהיגה זהירה ובטוחה לטובת כלל המשתמשים בדרך.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות