תושב נתניה ביצע הבוקר שוד כפול בשני סופרים בעיר, כשהוא מאיים על המוכרים בפטיש 5 ק"ג ולוקח מוצרים

המשטרה עצרה הבוקר בנתניה שודד תושב העיר בן 33, שביצע שני מעשי שוד בחנויות בעיר כשהוא חמוש בפטיש 5 קילוגרם איתו איים על המוכרים

שוד כפול שהתרחש הבוקר בעיר נתניה:

האירוע הראשון התרחש בסופר מרקט ברחוב הרצוג בנתניה, כאשר התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשד לביצוע שוד במקום. החשוד הגיע ברכב עם לוחיות זיהוי מקופלות, נכנס לבית העסק כשהוא חמוש בפטיש 5 קילו וניסה לשבור את הכספת תוך איומים כלפי המוכרת במקום. משלא הצליח, נטל שקית ונטל מוצרים מהעסק וברח בנסיעה.
האירוע השני התרחש ברחוב סמוך, בסופר מרקט ברחוב ניצה בנתניה. החשוד נכנס לבית העסק חמוש בפטיש 5 קילו, איים עם הפטיש על המוכרת, נכנס מאחורי הדלפק, ומילא שקית בקופסאות סיגריות ונמלט חזרה לרכבו.
שוטרי הסיור של תחנת נתניה שהוזעקו למקום זיהו את החשוד כשהוא אוחז בפטיש ועצרו אותו. ברכבו של החשוד איתרו השוטרים את הרכוש ששדד מבתי העסק.
החשוד תושב נתניה בן 33 הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך היום יובא לביהמש השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות