תאונה עם מעורבות 9 רכבים סמוך לצומת שבעת הכוכבים בכביש 20. חלק מהרכבים עלו באש

תאונה עם מעורבות של 9 רכבים סמוך לצומת שבעת הכוכבים בכביש 20. מספר נהגים נפגעו קל. פקקים גדולים באזור

לפני זמן קצר שוטר אגף התנועה שביצע אכיפה נגד עבירות המהירות, קלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב שנע במהירות חריגה של 148 קמ"ש (90) על כביש 20 סמוך למחלף שבעת הכוכבים. השוטר סימן לנהג לעצור, אולם זה המשיך בנסיעה ולא נשמע להוראות השוטר תוך שהוא עוקף רכבים בשול במהירות גבוהה ומסכן את משתמשי הדרך.

בשלב מסויים שול הדרך התקצר והנהג שניסה להימלט פגע במספר כלי רכב תמימים ונעצר, סך הכל נפגעו 9 רכבים. כתוצאה מהפגיעה, רכבו של הנהג החל לבעור והשוטר חילץ את הנהג תוך ביצוע מעצרו. באירוע לא דווח על נפגעים, הנהג יועבר לחקירה.

החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני ל 6 נפגעים באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבתי החולים.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקווה רפאל נהרי סיפר: "מדובר בזירת תאונה לאורך הכביש בין 9 כלי רכב אשר חלקם עלו באש וחלקם הסתובבו כנגד כיון התנועה, כלל הנפגעים היו מחוץ לרכבים כשהם בהכרה וסבלו מחבלות שונות . הענקתי להם יחד עם צוותים נוספים של מד"א טיפול ראשוני והם מפונים להמשך טיפול בבתי החולים באזור.

 

צילום: אביעד ניסים, תיעוד מבצעי מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות