נהג בן 52 דהר בכביש, במחלף שבעת הכוכבים, כשהוא שיכור לחלוטין

נהג בן 52 נתפס כשהוא נוהג במחלף שבעת הכוכבים בהרצליה בהשפעת אלכוהול עם כמות של מעל פי 5 מהמותר, תוך נהיגה במהירות חריגה של כ-150 קמ"ש

 

שילוב נהיגה במהירות מופרזת תוך השפעת אלכוהול עלול להוביל להתרחשות תאונה קשה ואף קטלנית. במסגרת המאבק בקטל בדרכים, משטרת ישראל פועלת לאתר נהגים הפוגעים בביטחון הנהגים הנורמטיביים ומסכנים את כלל משתמשי הדרך.

במהלך הלילה האחרון פעלו שוטרי אגף התנועה באכיפה ממוקדת נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים. כביש 20 (איילון) בסמוך למחלף שבעת הכוכבים נתפס נהג במהירות של 142 קמ"ש, בעת הבדיקה הריח השוטר ריח חזק של אלכוהול הנידף מהבל פיו של הנהג.

כאמור בוצעה בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף לנהג בן ה-52 תושב נוף הגליל ונמצאה כמות של 1239 מ"ג לליטר אוויר נשוף (מעל לפי 5 מהכמות המותרת).

מיד עם קבלת תוצאת הבדיקה, רישיון הנהיגה של הנהג נפסל למשך 30 ימים וכן הרכב הושבת לתקופה דומה. הנ"ל עוכב לחקירה ובסיומה נשאר במעצר והיום יובא בפני שופט לדיון בעינינו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות