עשרות רימוני יד וכדורים מקום המדינה נמצאו בחפירות באתר בנייה בהרצליה. חבלני משטרה פועלים במקום

חבלני המשטרה מנטרלים בשעה זו מצבור של עשרות רימוני יד מתקופת קום המדינה שהוסלקו סמוך לאתר בנייהּ בהרצליה ונחשפו הבוקר במהלך עבודות עפר במקום

 

חבלני המשטרה ושוטרי תחנת גלילות הוזעקו הבוקר אל אתר בניה ברחוב אפרים קישון בהרצליה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר עבודות קידוח במקום במסגרתן נחשפו אמצעי לחימה הקבורים בעומק רב מתחת לפני הקרקע.

בתוך כך, שוטרי תחנת גלילות הגיעו למקום ומצאו סליק של רימונים וכדורים ישנים ולפיכך חבלני המשטרה החלו לסרוק את המקום, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים שונים, וחשפו עד כה מצבור של עשרות רימונים וכדורים שאובחנו מתקופת קום המדינה והוסלקו במקום ע"י "ההגנה."

בשל מצבם הפגום של פריטי האמל"ח, לרבות חלודה ומנגנונים (מנופים) שבורים , לצד המצאות חומר נפץ בתוכם, מבצעים בשעה זו חבלני המשטרה שימוש ברובוט לשם בחינת נפיצותם והסרת סיכון עבור הכוחות בשטח וכלל הציבור, טרם איסופם והעברה אל מעבדת החבלה לנטרולם בהתאם.

פעילות החבלנים בעיצומה וצפויה להימשך כל היום, במסגרתה סורקים את השטח ומטפלים בפריטים הרבים הפזורים בתוך האדמה וחלקם מחוצה לה, כתוצאה מהחפירות במקום.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות