צפו: שני בני 16 נעצרו לאחר שנהגו בפראות על מדרכות ברחבי נתניה. כשנעצרו לאחר מרדף, התברר שגם לא הוציאו רישיון

במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה שני קטינים בני 16 שרכבו על אופנועי שטח בפראות על המדרכות ברחבי העיר נתניה. נעצרו לאחר מרדף והתברר שמעולם לא הוציאו רישיון

ביום שישי במהלך פעילות מבצעית יזומה של יחידת השיטור העירוני נתניה הבחינו השוטרים בשכונת ותיקים בעיר בשני רוכבי אופנועי שטח ללא לוחיות זיהוי כאשר אחד הרוכבים נוסע על המדרכה נגד כיוון התנועה בפראות ובאופן המסכן את משתמשי הדרך.

ברגע שהרוכבים זיהו את המשטרה הם ניסו להימלט אולם השוטרים הצליחו למנוע את בריחתם ועיכבו את שני הרוכבים לתחנת המשטרה או אז התברר כי מדובר בנערים קטינים כבני 16 תושבי נתניה אשר מעולם לא הוציאו רישיון נהיגה.

האופנועים נתפסו ובתום חקירתם שוחררו הקטינים החשודים בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר במעשים שיש בהם כדי לסכן את חיי הרוכבים עצמם והן את משתמשי הדרך האחרים ואנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי למגר את התופעה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות