בלעדי: אחרי סערת עוזרת ראש עיריית כפר יונה, דוברת העירייה ביקשה להתפטר. אחת משורת בכירים שנטשו את העירייה בראשות כידור

כפר יונה והעירייה עוד לא נרגעו מהחשיפה לגבי עוזרת ראש העיר, שהתבטאה נגד ישראל וחיילי צה"ל ועוד טלטלה בעירייה: הבוקר דוברת העירייה, הילה אטיאס אלמגור, הגישה את התפטרותה והיא לא היחידה מהבכירים שהעדיפו לעזוב בשנתיים האחרונות

סערת העסקתה של עוזרת ראש עיריית כפר יונה, דיראן שלאבנה, עוררה תגובות קשות מצד תושבים רבים וחברי מועצה, שגילו לאחר חשיפת "ניוזים השרון", כי אותה שלאבנה התבטאה קשות נגד חיילי צה"ל, תושבי ישראל והמדינה. עד לעצם רגע זה, לא יצאה הצהרת גינוי מצד ראש העיר, שוש כחלון כידור, שמתהדרת בהיותה קצינה בכירה במיל.

אלא שהסערות והטלטלות בעיריית כפר יונה לא נגמרות. הבוקר ביקשה דוברת העירייה, הילה אטיאס אלמגור, להתפטר מתפקידה. היא הגישה מכתב התפטרות לראש העיר כידור. לפי מקורבים, הסיבה לכאורה היא עומס בעבודה, אלא שלפי גורמים אחרים מדובר בסיבות אחרות.

הילה אטיאס אלמגור מצטרפת לשורת נושאי תפקידים בכירים בעירייה, שהגישו התפטרותם ולא הסכימו להמשיך תחת ראש העיר כידור. זאת לאחר שעובדים שונים בעירייה מדברים על יחסי עבודה לא נעימים מול כידור.

בין המתפטרים תחת כידור ניתן למצוא את:

שלום רוזנברג- מהנדס העיר, מלי שדה- מהנדסת תשתיות, אסנת חכמון- מנהלת אגף החינוך שעזבה לא מזמן.
צחי דנחי – מנהל הפיקוח מתקופת אפי דרעי וכן: רונן סמולסקי- מנהל הפיקוח שהחליף אותו והוא מינוי של שושי כחלון.

מתפטר נוסף הוא מאיר איש שלום- מנהל המוקד.

להלן תגובת הילה אטיטס אלמגור: "לאחר שנתיים בתפקיד דוברת העירייה הודעתי על סיום תפקידי.
זכיתי להיות חלק מעירייה מובילה הפועלת מתוך שליחות ומחויבות לתושבי העיר. אני רוצה לומר תודה מעומק הלב לראש העירייה, שושי כחלון כידור, אישה מיוחדת, אמיצה, מנהיגה שעובדת לילות כימים למען העיר כפר יונה. אסיים את תפקידי בעוד כ 3 חודשים ואסייע בחפיפה מסודרת לדוברת או הדובר הבאים אחריי".

 

צילום: עיריית כפר יונה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות