זוועה: המשפחה טענה שהבת ניסתה להתאבד. השוטרים גילו: ההורים והאחים הכו אותה במוטות ברזל ושפכו על פניה חומצה

הותר לפרסום: המשטרה חשפה פרשייה קשה שעניינה תקיפת תושבת ואדי ערה כבת 18 באלות ומוטות ברזל ושפיכת חומצה על פניה וגופה על ידי הוריה, אחיה ואחותה

בתום חקירה מורכבת ומסועפת, חשפה המשטרה פרשיה קשה, במסגרתה עפ"י החשד זוג הורים, אח ואחות, קשרו קשר וגרמו חבלות חמורות לבת המשפחה -בחורה כבת 18 באכזריות.

ראשיתה של הפרשיה הקשה, עם קבלת דיווח במשטרה מהמרכז הרפואי רמב"ם לפני כשבועיים, בדבר תושבת ואדי ערה כבת 18 המאושפזת במצב קשה ללא הכרה, כשפניה וגופה צרובים מחומצה והיא חבולה בכל חלקי גופה, כשלפי בני המשפחה "קפצה מהגג".

בתוך כך, עם חזרתה של הקורבן להכרה הצליחו חוקרי התחנה לגבות ממנה עדות על נסיבות פציעתה, אז עלה החשד החמור כי זוג ההורים שפכו על בתם חומצה בסיוע האח והאחות, והכו אותה עם מוטות ברזל ואלות, תוך הצגת "פציעתה הקשה" כניסיון התאבדות כושל של קפיצה מהגג.

המשטרה עצרה את כלל המעורבים בפרשיה בגילאי 17-45 והבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע בבית משפט השלום חדרה, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות