הקורונה הכריעה: ברעננה התיכונים והחטיבות חוזרים ללמידה מרחוק, עם נוכחות לפרקים בבית הספר

החטיבות והתיכונים ברעננה יעברו באופן הדרגתי למודל למידה מרחוק וגם לעתים הגעה לבית הספר. הכל החל מיום ראשון הקרוב

 

ראש העיר חיים ברוידא, מחזיק תיק החינוך ואגף החינוך בעיריית רעננה בישרו היום, כי מערכת החינוך בעיר תעבור החל מיום א' 07.06 באופן הדרגתי למודל היברדי, בו תשולב למידה מקוונת מהבית עם למידה פיזית בבית הספר, בחטיבות הביניים והתיכונים בעיר.

התהליך נעשה בשיתוף ובדיאלוג עם הנהגת ההורים והצוות החינוכי של כל בית ספר, ובתכנון ואישור משרד החינוך, מתוך רצון לשמור על בריאותם של התלמידים מחד, ומאידך להמשיך בשגרת החיים והלימודים עד כמה שניתן.

כל בית ספר יעביר ישירות לכל תלמיד את מערכת השיעורים השבועית שלו. התלמידים יקבלו מערכת מסודרת ישירות מצוות המורים בבית הספר אליו הם משתייכים. בתי הספר ישלבו לימודים מרחוק ומקרוב לפי מערכת שבועית בדגמים שונים, שתאושר על ידי הפיקוח. בזמן השהות בביה"ס יינתן דגש בנוסף ללימודים, על פעילויות חברתיות, שיטות לימוד מגוונות, פעילות הפגה, עבודות חקר, ועוד.

כל המורים וצוותי החינוך יגיעו לבית הספר על פי מערכת העבודה הקבועה שלהם. המודל שגיבש אגף החינוך בשיתוף עם משרד החינוך יספק מענה הולם לתלמידים, לצוותי החינוך ולהורים במטרה להפחית ככל הניתן את סיכוני ההדבקה, ולשמור על בריאותם וביטחונם של התלמידים והצוותים החינוכיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות