הפמיניזם של אבא, הקול שלה. סי היימן שרה את נחצ'ה כמו שלא הכרתם מעולם

גיבורי תרבות המופע לפרפיריות מבית היוצר צילום להקה נמי כרמי

סי, סוגרים מופע, פותחים חדש?

"בימים של לקראת יום  האישה הבינלאומי שיחול ב 8.3.20 – לפני סיבוב בחירות נוסף בארץ , ובפתח עשור חדש, אני נמצאת בסיום הקלטות אלבומי העשירי "מחשבת מסלול מחדש"! כשהסינגלים 'ככה פשוט' ו'קו '24 התקבלו בחום ע"י המדיה  ונמצאים לצפייה ולשמיעה (בספוטיפיי וביוטיוב, אמאזון ואפל – בכל הרשתות החברתיות). אלבום נשי מעז חשוף ומרגש עליו אני עובדת כבר לא מעט זמן, האלבום העשירי שלי מגיע אחרי האלבום "שירים מבית אבא", כשבמקביל אני רצה קדימה עם שני מופעים: "רוקנ'רול כחול", "שירים וסיפורים מבית אבא" שמהווים את החיבור והאיזון העדין לעשיה המבורכת והרחבה שלי.

הופעה לכבוד יום האישה הבינלאומי באוניברסיטה הפתוחה ברעננה. היימןהופעה לכבוד יום האישה הבינלאומי באוניברסיטה הפתוחה ברעננה. היימן

בערב האישה הבינלאומי  8.3 עולה היימן עם המופע "שירים וסיפורים מבית אבא" על  הבמה המכובדת של האוניברסיטה הפתוחה בערב חלוקת מלגות חגיגי ברעננה. סי "בחרתי לפתוח את חודש האישה במופע הזה, דווקא מנקודת המבט הפמיניסטית שהייתה לאבא, והתמיכה שלו ביצירה ובהעצמה נשית. הנה כמה דוגמאות בהקשר הזה מתוך המופע-

המשוררת לאה גולדברג כתבה מילים כ"כ נועזות כבר לפני עשרות שנים, אבא הלחין להן לחן מצמרר. ולבצע אותו בשנת 2020 זאת זכות."

"אני הולכת אלי" – " … בפנים שביקשת לשווא כשהלכתי אליך"  מילים לאה גולדברג (מתוך האלבום שירים מבית אבא)

"אם אהובייך יפקירוך, אם תחניק אותך בגידה,  אם לשלום כבר איש אותך לא יברך …" (מתוך "אנשי הגשם ", מילים: רחל שפירא)

" אנשי הגשם" מילים רחל שפירא  מהאלבום " שירים מבית אבא " עם אלעד שודלר (הקליפ הרשמי בימוי ועריכה אלעד שודלר צילום נמי כרמי)

"מחר אני אהיה כה רחוקה , אל תחפשו אותי" ( מתוך "כמו צמח בר", מילים: רחל שפירא) . קישור לשיר, בביצוע מיוחד שלי עם בני המוסיקאי המוכשר תומר עפרון, מתוך האלבום:

"שיר לאחותי", שאבא הלחין למילותיה של יעל קציר לפי   מכתב שכתבה קצינה בצה"ל לאחותה שעמדה להתגייס כדי לחזקה:  "אחותי הקטנה הקשוחה, את יכולה את יכולה את יכולה!" השיר יבוצע בביצוע בכורה במופע, בנגינת פסנתר. מיועד להקלטות "שירים מבית אבא 2".

עוד מתוך המופע: " חופים" – מילים נתן יהונתן. מבוצע עם אלעד שודלר  וג'נגו (עמיר רוסיאנו, המוסיקאי המוכשר שמצטרף להופעה החגיגית  באוניברסיטה הפתוחה), כאן תוכלו לראות קליפ מתוך ההופעה שקיימנו בבית היוצר בנובמבר:

ספריית המנגינות בהופעה חיה. היימן ושודלר. צילום נמי כרמיספריית המנגינות בהופעה חיה. היימן ושודלר. צילום נמי כרמי

בימים האלו נבחר ואושר המופע "שירים וסיפורים מבית אבא "על ידי ועדת סל תרבות ארצית לגילאים א' עד י"ב וע"י אקו"ם ופמי פרימיום לפריפריות במסגרת מופעי "גיבורי תרבות" וניתן להזמינו בכל הארץ.

״שירים וסיפורים מבית אבא״ סדרה חגיגית מופעי חורף 2020:

10.2, ט״ו בשבט, יום ב׳ 20:30, ״קפה בכפר״, צומת בני דרור, לכרטיסים: 09-7756330, 050-2831340

27.2 יום ה׳, 20:30, מופע חגיגי בבית העם – מתנ״ס גבעת שמואל, לכרטיסים: 03-5323258, 03-5321749 ובקישור: 

8.3 יום א׳ 20:00, יום האישה הבינלאומי !! קריית האוניברסיטה הפתוחה, דרך האוניברסיטה 1, רעננה, לכרטיסים: 3337*

וגם בקישור:

21.3, מוצ"ש, שעה 20:00 בקיבוץ זיקים, במסגרת "גיבורי תרבות" של פמי פרימיום. כרטיסים באתר מועצת חוף אשקלון.

4.4, מוצ"ש, שעה 20:30, "המפלצת" ירושלים. לכרטיסים: 054-9747110.

6.4 יום ב׳ 17:30, הופעת אביב לפני פסח- תיאטרון רמת גן – כרטיסים באתר עיריית רמת גן.

הופעות ברחבי הארץ עם אלעד שודלר וג'נגו.הופעות ברחבי הארץ עם אלעד שודלר וג'נגו.

כל הקליפים לחנים נחום היימן ז"ל באדיבות "היימן הפקות"- "ערוץ היוטיוב הרשמי "סי היימן" וקרדיט תודה גם לסיני מיתקי ונמי כרמי לבית " היימן הפקות" – בית חם למוסיקה ולהפקה .

פייסבוק סי היימן

אינסטגרם סי היימן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות