האב נרצח בפתח הבית על ידי מחזר אובססיבי של הבת. הבת מספרת: "בעבר הוא הנחית גרזן על ראש אבי ודקר את בעלי בפניו ובמשטרה אמרו לנו שאין מה לעשות למרות שהתחננו לעזרה". החשוד במעשה נתפס

"בלית ברירה ומבלי שום עזרה מהמשטרה המשכנו בחיינו וברגע של שאננות קרה הנורא מכל, הדבר היחיד ממנו פחדתי כל חיי. הוא חיכה לאבא שלי בחדר המדרגות בבניין ודקר אותו מספר רב של פעמים, הוא רצח אדם מבוגר בן 73, אדם שלא יכל להגן על עצמו בשום דרך. הוא התגנב מאחוריו ודקר אותו בדם קר וברח. קשה לי מאד להיחשף ככה ולספר את כל הסיפור הזה אבל חשוב לי להבהיר לאנשים מה בדיוק היה ולא כמו כל העיוותים של העיתונאים ללא כל התחשבות ברגשות המנוח ובני המשפחה.
ממך אבא אני רוצה לבקש סליחה, שלא הגנתי עליך מספיק, שנכנסנו למעין שאננות שאולי כבר לא יקרה כלום. אבא, כולם מספרים עליך שהיית איש טוב ויקר, אבל רק אנחנו יודעים עד כמה היית טוב, אכפתי, איש של שלום, איש שקט שכל חייו היו משפחתו ועבודתו את לא היית "חלפן" כמו שמתארים אותך בעיתונות אתה היית אדם טוב וצדיק שכל כולו היה רגש ונתינה, אתה עמוד האש שלי המשענת אתה הכל! איך ממשיכים מפה אבא יקר? איך מתמודדים עם כל הכאב הזה והחור הגדול שיש בלב?
תנוח על משכבך בשלום אבא. אתה הגיבור שלי!
אוהבת אותך וכואבת עד אינסוף את לכתך…
בתך".

מדוברות מרחב שרון נמסר: "בהמשך לחקירת החשד לרצח בשדרות בנימין בנתניה מיום 11.8.19, לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני לאיתור החשוד ברצח, אותר הבוקר החשוד בן 36 מנתניה.
החשוד יובא לחקירה בתחנת המשטרה, ובהמשך יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות