צפו: שודד סדרתי תקף קשישות באזור השרון וחטף את שרשרותיהן. עד שנתפס

ארבעה ימים לאחר מכן, ברחוב בלינסון בכפר סבא, השודד תקף שוב. הקורבן, קשישה בת 84 סיפרה לחוקרי המשטרה כי הלכה בסמוך לביתה כאשר לפתע ניגש אליה גבר וניסה לחטוף ממנה את השרשרת. החשוד תלש מצווארה את התליון ונמלט.

באותו יום הגיע השודד לרחוב שטמפפר בפתח תקוה. הקורבן, בת 87 סיפרה כי הלכה ברחוב עם אחותה (בת 80) ולפתע גבר חטף את השרשרת מצווארה ונמלט. הקשישה נחבלה קלות.

4.6, רחוב אוסטשינסקי בכפר סבא. הפעם הקורבן היה גבר בן 79 שסיפר כי שעה שיצא מהבניין בו מתגורר ניגש אליו גבר וניסה לחטוף ממנו את השרשרת שלצווארו – ניסיון שלא צלח. עוד באותו היום אירע אירוע נוסף. הקורבן, בת 77 סיפרה כי כשהייתה ברחוב גאולה בעיר, הגיע אליה גבר מאחור ומשך מצווארה את השרשרת שלה.

האירוע האחרון שתועד היה שבוע לאחר מכן, 11.6, כאשר בת 73 סיפרה כי גבר חטף מצווארה את השרשרת כשהייתה ברחוב רוטשילד בכפר סבא.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות מצילומי מצלמות האבטחה בכמה אירועים שונים כי מדובר בגבר בן 27 תושב קלקיליה. חקירה מאומצת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הביאו לאיתורו של החשוד ולמעצרו למחרת בכפר סבא. עוד נמצא כי החשוד שוהה בלתי חוקי בישראל ונמצא בארץ ללא אישורי שהייה או עבודה כדין.

אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות