בשלישי הבא: קרנבל בחירות באושילנד כפר סבא

יום לפני קרקס הבחירות תוכלו לקחת את הילדים להצגת ילדים ללא תשלום. והשבוע: ההצגה "אליסה והכובען", גרסה עצמאית על בסיס הסיפור המוכר והאהוב של "אליסה בארץ הפלאות"  עם החתול המחייך, הכובען המטורף ועוד דמויות שונות ומשונות.

פעילות נוספת ובריאה במיוחד לילדים המתקיימת מדי יום רביעי היא סדנת בישול בריא בה הם ילמדו להכין שלל מאכלים מזינים, טעימים ובריאים. השבוע הסדנה  תעמוד בסימן המימונה ובה הילדים ילמדו עוגיות למימונה (אל קאעיק). מנחת הסדנה היא רויטל אדמוני, יוזמת פרויקט "אוכלים בריא" לשילוב תזונה בריאה כחלק מתכנית הלימודים בבתי הספר.

הורים לקטנטנים? גם עבורכם ועבורם יש פעילות ללא תשלום. בואו ליהנות מפעילות בייבי להורים ולפעוטות מדי יום ראשון ורביעי שמגבשת בין ההורים לילדיהם ונותנת לתינוקות כלים חשובים להתפתחות. בצד השני של הסקאלה בני גיל הזהב ייהנו מ"שלישי בשלייקס" עם כרטיס לסרט לבחירתם ב-10 שקלים בלבד.

צילום: שאטרסטוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות