הלילה הלבן של תלמידי אמנות חזותית בתיכון "אלון" 

תלמידי "אלון" נסעו ללילה של פעילויות, במדרשה לאמנות במכללת בית ברל, בהנחיית אמנים פעילים בהם- דור זליכה, צאלה גרינברג, מאיה זהבי, ליהי שני, המלמדים במדרשה. התלמידים בחרו את הסדנאות וכל קבוצה עברה סדנה עם אמן או אמנית עכשווית, כאשר הם מתנסים באופני העבודה והטכניקות האישיות של כל אמן- מורה.

הסדנאות הציעו עשייה במדיומים שונים ומגוונים ומטרתם הייתה להעשיר את התלמידים בטכניקות ותהליכי יצירה חדשים. בסדנת פיסול קינטי הכינו התלמידים פסלים מ״רדי מייד״ מנועים ואור. קבוצה אחרת עסקה בשילוב בין ווידאו מתוך מצלמות אבטחה לבין ציור משותף בהתייחסות לתנועה והעיר. סדנה נוספת עסקה במעבר מצילום דיגיטלי לאנלוגי וליהפך, בזמן שבסדנה אחרת סרקו ציורים לתוך תוכנת הנפשה. סדנה נוספת עסקה ביציקות ובאפשריות השונות לתבניות פיסוליות. בסוף תהליך העשייה התקבצו כל התלמידים והמורים ועברו בין החדרים, כדי לראות את התוצרים והעבודות של חבריהם למגמה.

מגמת אמנות חזותית בתיכון "אלון", ורה קורמן, הוסיפה: "הפעילות במסגרת זו, בשעות הלילה, בסביבה חדשה ועשירה, אפשרה לתלמידים התנסויות ראשוניות באמצעים לא מוכרים. זוהי חוויה מרגשת ותורמת שמלווה את התלמידים ומשפיעה על תהליך העבודה שלהם, וכן מהווה הזדמנות למפגש חברתי מגבש בין שכבות הלימוד השונות במגמה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות