משרד הפנים הכניס את העיר לרשימת "הרשויות היציבות" בישראל

ברשימה זו נכללות אך ורק הרשויות שעמדו בתבחינים הכספיים והמנהליים של המשרד, כמו: איזון תקציבי, רשות נטולת מענק איזון, שאינה בתוכנית הבראה, שיעור נמוך של גירעונות בתב"רים (אם בכלל), אחוז גביה שוטפת גבוה בארנונה, עומס מילוות נמוך, הקפדה על קריטריונים במתן תמיכות לעמותות, חוות דעת רואי החשבון ללא סייגים ועוד. ההקלות לרשויות יקבלו ביטוי במסגרת הדיווח על פעילויות הרשות למשרד הפנים וכן במישור אישורים מוקדמים של משרד הפנים הנדרשים לחלק מפעילויות הרשות, לרבות בקשר להיקף הנתונים הנדרש מהן לצורך אישור התקציב השנתי.

גזבר העירייה רו"ח גידי טביב מסר: "מדובר באות הערכה של משרד הפנים, בהכרה בתוצאות הטובות בתחומי המנהל הכספי התקין אותן השגנו בעבודה קשה של עובדי העירייה ומנהליה בשנים האחרונות. מבחינתי זהו צעד נוסף בדרך לרשימת 29 הרשויות האיתנות היוקרתית".

ראש העירייה אבי גרובר הוסיף: "שמחתי על ההכרה של משרד הפנים. אנו פועלים ללא לאות בכל המישורים, עבור תושבי העיר, כשרגלינו כבר עמוק בעשור השלישי של המאה ה-21, וכל זה קורה בד בבד עם ניהול אחראי, יעיל ומקצועי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות