חדשות

העדות המצמררת של סייעת שעבדה בגן בו נחנקה למוות יסמין הקטנה בפ"ת על ידי הסייעת. וגם: מה מיהרו לעשות בגן היום?

 

רבים המתגוררים בסמוך לגן סיפרו כי למרות המקרה הקשה, הגן של הילדים הבוגרים יותר המשיך להתנהל כרגיל. אחת האימהות סיפרה: "אני רואה הורים מביאים לשם את ילדיהם ושואלת איך הם עושים את זה? באיזה לב הם עושים את זה?".

אמה אחרת שהבן של חברה הולך לגן סיפרה שעם היוודע המקרה ביומו הראשון, היו עוד אימהות שהגנו על הסייעת ושאר הצוות המקצועי. "עכשיו, כולן שותקות ונעלמו ולא מדברות כשהתברר את הזוועה שקרתה שם", היא מספרת.

אלא שהתדהמה המשיכה גם הבוקר כשאימהות הבחינו כי בגן "מאשה והדוב" ממשיכים בעסקים כרדיל ויותר מכך, כפי שניתן לראות בתמונה – הגן מיהר להחליף את השלט עליו ואת שם הגן ל"מיקי מאוס".

"לא ברור, הם חושבים שאם הם יחליפו את שם הגן אז כל מה שקרה שם יעלם?".

נדיה שלחה את בנה לגן אחר, שבו הייתה סייעת אותה סייעת שנאשמת בהריגה. מזועזעת היא סיפרה אתמול: "כשבני הלך לאותו הגן, ראיתי שם בחורה שקטה שיושבת בצד, לא מדברת הרבה. היא ממש לא נראיתה מה שהתגלה. אני לא מצליחה להירגע ולחשוב שהבן שלי היה אצלה ואיתה".

 

 

מיהרו לשנות את שם הגן מ"מאשה ודוב" ל"מיקי מאוס". האם זה ימחק את הזוועה שהתרחשה שם? צילום: פייסבוק

א' עבדה בגן "מאשה ודוב" לתקופה מסוימת וזה הספיק לה כשהחליטה לעזוב אחרי מה שראתה כפי שהיא מספרת למערכת "ניוזים מרכז": "אני בהלם שיש שם ילדים. זה גן מוזנח מאוד מאוד ומלוכלך. כשאני עבדתי שם. בתינוקיה, היה חדר כזה כמו שירותים שהיה למעשה מחסן. אני אפילו לא יודעת איך לקורא לזה. היה שם מלאה בגדים בשקיות, עם מלאה עובש וחולדות מתות והיה שם ריח נוראי.

עבדתי שם ממש תקופה קצרה, כי ראיתי את היחס של המנהלות, ואני פשוט ברחתי משם, כי לפגוע בילדים אני לא הייתי מוכנה.
"הגן גם נמצא במיבנה נוראה ישן. הכל שם ישן ומסריח. אני אגיד לך את האמת – לא יודעת איך מביאים לשם ילדים. אני אישית בחיים לא היתי מכניסה לשם את הילדים שלי!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות