תרבות

סערה ברשת: צופי "האח הגדול" בסערה מאיימים להחרים את התוכנית ולהפגין מול ההפקה בגלל בחירת שמס לראש ממשלת פלסטין בבית

מאותו רגע, ניתן האות בשעה האחרונה לתגובות קשות בקרב צופי התוכנית שקוראים להחרמת התוכנית ועד להפגנה מול משרדי ההפקה. ןאפ לא די, יש קריאה לצאת ולהתנתק מערוץ "האח הגדול" בתשלום. לא ברור אם זו פרובוקציה של ההפקה מכוונת כדי להעיר את הרייטינג הצונח של התוכנית, או טעות אסטרטגית.

אחד ממנהלי דף הפייסבוק של אוהדי וצופי "האח הגדול" כתב:

"הפקת האח הגדול, אתם לא משדרים בפלסטין!!! מה זו החוצפה הזו? אתם כותבים בטלויזיה הישראלית בתוכנית ריאלטי ישראלית ובמשימה שהייתה חייבת להיות הכי ישראלית ביזתם את התוכנית ואת הישראליות עד הסוף!
אנחנו לא נוותר על זה! יש גבול לכל תעלול.. פלסטין בפלסטין … וכאן זו מדינת ישראל !!! תשדרו באלג'זירה.. כי אנחנו את הרייטינג נגמור עד הסוף!!! אנחנו נפתח במאבק נגד ערוץ 13 והפקת האח הגדול ! ברגע שתהיה הכרזה על: ראשת הממשלה הפלסטינאית, כולנו בהמונינו דואגים לניתוקים מאסיביים מהערוץ… באלג'זירה תקבלו רייטינג!!!".

 

הודעת הטקסט ששלח אחד הצופים להפקת האח הגדול הערב. צילום: פייסבוק

צופה אחר אריאל כותב: "בערב זה אנחנו מורידים את הדגל לחצי התורן. לזכר הלאום שמושפל ונרמס כסמרטוט על ידי מפיקי האח הגדול. אשר נלחמים בנו ובראש הממשלה בצורה נבזית ופחדנית השייכת בדרך כלל למחבלים ולפעילי חמאס. ההפקה שייכת לאירגוני הטרור כדוגמת בצלם. אירגונים עלובים ושונאי יהודים אשר מפיצים שנאה כלפינו בעולם. ערוץ 2 אתם בושה וחרפה שהבאתם את המלחמה שלכם בביבי לרמות השפלות ביותר. האמת שלנו תהיה הכישלון הכי גדול שידעתם. ואימרו אמן!!!".

צופים רבים כאמור הודיעו כי הם מתנתקים כמחאה מהערות ואוסנת צופה אדוקה הודיעה שמבחינתה תוכנית ההתנתקות יצאה אל הפועל: "אני כמחאה התנתקתי מהערוץ כי אני לא גרה במדינת פלסטין כי אין דבר כזה פלסטין אלה אם כן הם רוצים מדינה רק לא במקום ארץ ישראל כי אני יהודית ישראלית גאה ונלחמתי 3 שנים בצבא בקרבי כמו גבר רצתי על דיונות בגדר כחפק של קצינת אגם ואני לא חושבת שהייתי נלחמת על אנשים שתורמים בקלות את הארץ שלנו אלה שרוצים להעיף אותנו לים אני כעוסה ועצבנית".

השאלה הגדולה אם הערוץ לא עשה לעצמו גול עצמי.

 

בתמונה: הכיתוב שהופיע ב"אח הגדול" הערב והסעיר את רוב הצופים. צילום מסך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות