ראשון לציון

סיבוב פרסה של עיריית ראשל"צ: הוחלט לבטל את הניידת המצלמת. יש אבל, בכל זה

כזכור, הניידת המצלמת נכנסה לפעילות על מנת להסדיר ולשחרר תנועה בצירים ראשיים בעיר. מנתוני המוקד העירוני עולה כי אחת מהתופעות המטרידות את תושבי העיר היא נושא החנייה שלא כחוק. חניה על מעברי חצייה ותחנות אוטובוס המסכנת את הולכי הרגל וחניות כפולות היוצרות עומסי תנועה מיותרים.

על רקע בחינת חלופות האכיפה, בעיריית ראשון לציון מבקשים לשפר את התנועה בצירי התחבורה הציבורית בעיר. החברה לביטחון תציב מצלמות לאורך נתיבים אלו והם ישדרו בזמן אמת לפקח שיושב במוקד העירוני. בשלב הראשון יחל פיילוט בדרך המכבים, מרחוב פיק"א ועד למכון וולקני. נהגים שיתפסו יקבלו אזהרות לפני מתן דו"ח. נתיבי התחבורה הציבורית (נת"צ) הינם נתיבים השמורים לשימוש רכבי תחבורה ציבורית, אוטובוסים ומוניות, וכמו כן לרכב פרטי בתפוסה גבוהה (4 נוסעים או יותר). כיום פועלים בראשון לציון שני נתיבים:  נציב תחבורה ציבורית בשדרות הרצל בין צומת הרצל-פיק"א וצומת בית- דגן בשני כווני התנועה. ונתיב תחבורה ציבורית בשדרות משה דיין, בין מחלף ראשון לציון ודרך 4  ושדרות לישנסקי במערב העיר בשני הכוונים. נתיב זה מחבר את מזרח ומערב העיר. אנו מבקשים מציבור התושבים לשמור על כללי וחוקי הנהיגה והבטיחות בדרכים למען שמירת החיים ואיכות החיים".

דורון אוזן, vמועמד לעיריית ראשון לציון, שיצא נגד הניידת המצלמת כאמור, אמר לפני זמן קצר: "בהמשך להצעה לסדר שהגשתי לפני חודשיים בה קראתי לביטול הניידות המצלמות של החברה לביטחון לאלתר, אני שמח כי המאבק שלנו נחל הצלחה. הניידות הללו נולדו בחטא ושימשו למסע צייד נגד ציבור הנהגים בראשון לציון. על אף הניסיונות החוזרים ונשנים שלי להכניס שיטות עבודה ונהלים ברורים להפעלת הניידות הן לא יושמו בפעול ועל כן, לא היה מנוס מלבטל אותם לגמרי. עכשיו כדי שהמשימה תושלם, אני דורש בשם תושבי העיר כי העירייה תייצר החזר כספי לכל מקבלי הדוחות- שיהיה ברור, אני מוותר על ההחזרים על הדוחות האישיים שלי. המקרה הזה מוכיח בצורה הברורה ביותר כי הכוח נמצא אצל התושבים. הם הריבון ועלינו מוטלת האחריות לדאוג לתנאים הטובים ביותר עבורם בכל תחומי החיים. מכאן אנו ממשיכים למאבקים נוספים וליישום תכניות העתיד להפיכת ראשון לציון לעיר מובילה עם שירות מצוין לתושביה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות