חינוך

תכנית מתחם המכללה שתעלה הערב למועצה בר"ג גורמת לסערה בקרב תושבים והוריםץ גם לשאמה הכהן יש מה לומר

לפי תיאור העירייה של התכנית שתעלה היום לאישור המועצה, התכנית: "שעתידה לספק פיתרונות חינוכיים ארוכי טווח לתושבי העיר והלומדים בתחומה. מתחם המכללה עתיד לשרת אלפי ילדים, נוער ובוגרים בשלל מתחמים, ובמסגרתו ינתנו המענים הבאים:
בית-ספר חדש, מרווח ומתקדם יוקם במתחם המכללה עבור תלמידי ״תיכון אלון״. בשטח הנוכחי של תיכון אלון״ (עוזיאל 106), יוקם בית-ספר יסודי חדש לילדי שכונות תל גנים ובורכוב. בית-ספר זה יפחית משמעותית את העומס הקיים נכון להיום בבית-הספר ״יאנוש קורצ׳אק״.
יוקם מרכז קהילתי רב תכליתי, שישרת את תושבי בן אליעזר, פנחס, הכבאים, אצ״ל והאזור כולו.
יבנה בית קבע לשבט צופים ״ירדן״, השוכן כיום במבנה זמני.
יוקם סניף חדש במתחם המכללה לבני עקיבא בנים.
תוקם ישיבה תיכונית שתועבר משכונת הלל. על שטח הישיבה הנוכחית בהלל, יוקם מתחם קהילתי חדש עבור תושבי השכונה.
יוקם לראשונה ״בית למתנדב״ ברמת-גן, אשר ירכז את כלל פעילויות ההתנדבות ברמת-גן. יוקם אשכול גני ילדים חדש, שייתן מענה לילדי האזור".

שאמה הכהן. "פתאום אחרי שארבע וחצי שנים מאשרים בניה בלי חשבון נזכרו שאין מספיק כיתות וגנים". צילום: ויקיפדיה ליאור לוין

כרמל שאמה הכהן, ממקום מושבו בפריז מתח ביקורת על התכנית שתידון היום וכתב ברשת: "ראש העיר ובעלי אינטרס מפעילים לחץ אדיר לאישור דחוף כאילו האיראנים כבר בצומת גולני תוך שימוש בקונצנזוס נושא החינוך וחשיבותו בכדי לאשר במחטף עסקה כבדה וארוכת טווח. פתאום אחרי שארבע וחצי שנים מאשרים בניה בלי חשבון נזכרו שאין מספיק כיתות וגנים. העסקה הובאה ברגע האחרון בלי שום דיון בועדת החינוך ולאחר שועדת הנכסים לא הצליחה לגבש המלצה ועמדה בעד האישור. די להזכיר שלפני שבוע עוד רצו לאשר את העסקה לחמישים שנים ורק עירנות של אדם קניגסברגר כבר חסכה לעיר 25 שנים של מחויבות". שאמה כמו אחרים שואל מדוע צריך לקום בית ספר חרדי ולמי הוא ישמש.

לא רק שאמה תוהה, רבים חוששים שהבנייה בצומת פנחס רוטנברג ובן אליעזר, תיצור עומס כבד ממה שקיים, וגם האיחוד בין "המקיף" ל"תיכון אלון" תהיה בעייתית במיוחד. הסיבה? שני התיכונים ברמה שונה ועם אוכלוסיות שונות, כשלטענת אלו שמותחים ביקורת תלמידי אלון הם אלו שיפגעו.

צפויה ישיבה סוערת במיוחד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות