ניוזים חמיםחדשות

עומר אדם יקבל תעודת הוקרה מנשיא המדינה על תרומתו למען החיילים במלחמה

בטקס מרגש שיתקיים ב-9 ליוני בבית הנשיא ויחתום את אירועי יום האחדות, יוענקו פרסי ירושלים לאחדות ישראל ותעודות הוקרה לארגונים ויוזמות אזרחיות שפועלים לקידום האחדות בין כל חלקי החברה הישראלית, ביניהם הזמר עומר אדם וקרן מנומדין

פרס ירושלים לאחדות ישראל יוענק ב-9 ליוני בטקס הוקרה חגיגי לזוכי הפרס שייערך בבית הנשיא בירושלים, ויחתום את אירועי "יום האחדות" בארץ ובעולם. ביום האחדות, שיצויין זו השנה העשירית, צפויים לקחת חלק למעלה ממיליון ישראלים במאות אירועים ממשלתיים, בית-ספריים וקהילתיים ברחבי הארץ.

בטקס המרגש השנה יוענקו לצד הפרסים גם תעודות הוקרה לאמנים וארגונים שנרתמו בצורה יוצאת דופן לחיזוק החוסן הלאומי במלחמת חרבות ברזל. לזמר והאמן עומר אדם על תרומתו הבלתי נדלית לחיזוק רוח החיילים במלחמת חרבות ברזל ולקרן מנומדין, אשר פועלת לקידום החוסן החברתי בתחומי החינוך, הרווחה והקהילה. מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, התגייסה קרן מנומדין לטובת שיקום אזור הדרום בטווח הארוך, סייעה כלכלית ודאגה לאספקת ציוד בסיסי לאלפי חיילי מילואים ומשפחות מפונות מאופקים, אשקלון ונתיבות ופעלה בזירה הבינלאומית למען החזרת החטופים והעלאת המודעות לאירועי ה-7 באוקטובר.

את פרס ירושלים לאחדות ישראל יקבלו השנה חמישה ארגונים בחמישה קטגוריות: עמותת "לוחמים ללא גבולות" זכתה בקטגוריית המילואמיניקים, בקטגוריה 'עוטף צפון' זכתה המכינה הדרוזית כרם-אל, תנועת "אחריי" זכתה בקטגוריית עוטף דרום, בקטגוריית חיזוק העורף זכה ארגון "ידידים" ובקטגוריית התפוצות תכנית "שותפות ביחד" של הסוכנות היהודית.

"פרס ירושלים לאחדות ישראל" הוא יוזמה א-פוליטית של משפחות יפרח, שער ופרנקל, ושר הכלכלה חה"כ ניר ברקת. הפרס נולד מתוך תחושת האחדות שעטפה את החברה הישראלית ויהדות התפוצות בעת חטיפת שלושת הנערים בקיץ 2014 ונועד להעלות על נס ארגונים ויחידים בארץ ובתפוצות שתורמים לאחדותה של החברה הישראלית, מתוך אמונה בחשיבות קבלת האחר ובכוחם של עם וחברה מאוחדים.

בת גלים שער, יו"ר עמותת סאנשיין וממייסדי יום האחדות ציינה: "מלחמת חרבות ברזל גילתה את פניהם היפות של ארגונים, יוזמות ואנשים שנרתמו בהתנדבות לסייע למפונים ולחיילים שלנו בצורה מעוררת השראה. ביום האחדות השנה אנו נוקיר את אותם ארגונים ואנשים ונעניק להם פרסים ותעודות הוקרה. אני מזמינה את כל מי שרוצה להיות שותף לאחדות העם והחברה הישראלית לקחת חלק באחד מ-500 האירועים שיתקיימו ב-9.6 ברחבי הארץ".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות