ניוזים חמיםחדשות

רחובות: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • ״האמא הודתה לנו בלב נרגש כשהתינוקת בזרועותיה״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אימהּ, בחניון של קניון עופר ברחובות

מאיר אבוקרט, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום, הזעיק את מתנדבי האזור. אלירן ותארי – מנהל סניף רחובות, אברהם נתן – סג״מ הסניף, יחד עם איתן שץ, דניאל עמר ומיכאל שאער – מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם מספר: ״חזרתי הביתה מותש לאחר עבודה מאומצת בשמש, והתיישבתי בספה לנוח. לפתע התקבלה קריאת החירום, ובלי לחשוב פעמיים יצאתי לדרך. הגעתי לחניון עם שאר המתנדבים, ובעזרת סיוע והכוונה של אהרון אלמליח מהמוקד, שקישר בינינו ובין האמא, מצאנו את הרכב בקלות. התחלנו בפעולות החילוץ שהיו מורכבות בגלל החשכה ששררה במקום, אך שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו וחילצנו את התינוקת במהרה. האמא שמחה שביתהּ שבה לזרועותיה, והודתה לנו בלב נרגש. זו תחושת סיפוק אדיר לסיים חילוץ בהצלחה, בכל פעם מחדש״.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות