ניוזים חמיםמקומיבת ים

שינויים בעירייה: מהנדסת העיר בת-ים מסיימת את תפקידה

המהנדסת מיכל מאיר הודיעה על סיום תפקידה בקיץ הקרוב. בנוסף  מתכוון ראש העיר ברוט לבצע שורת שינויים והתאמות בתפקידים נוספים בהנהלת העיר לקראת הקדנציה השניה

לאחר יותר מארבע שנים בתפקיד, הודיעה השבוע מהנדסת העיר בת-ים, מיכל מאיר, לראש העיר צביקה ברוט על רצונה לסיים את תפקידה.

במקביל מעריכים בעירייה כי ברוט מתכוון להמשיך ולבצע עוד שורת שינויים בכמה תפקידים בהנהלת העיר, זאת מתוך רצון לרענן את השורות ולשפר את השירות באגפים שונים בעירייה.

המהנדסת מיכל מאיר נכנסה לתפקיד בשנת 2020, לאחר ששימשה בין היתר כאדריכלית העיר לוד וכבעלת משרד בשוק הפרטי. היא הובילה שורת מהפכות בהן הפיכת אגף ההנדסה בעיר למינהל, הסדרת התכנון העירוני בתחומי ההתחדשות העירונית השונים, קידום תכניות עירוניות משמעותיות ויצירת תהליך הדרגתי של וודאות תכנונית ששיאו צפוי בקרוב עם אישור התכנית הכוללת להתחדשות עירונית לבת-ים.

מאיר ציינה כי: ״בהובלת הנהלת העיר זכיתי לשרת את בת-ים בתקופה מרתקת של שינוי אורבני והכנתה לשינויים הצפויים לעשור הבא. האתגרים והפוטנציאל של העיר אפשרו חשיבה יצירתית וחייבו עמידה על עקרונות של איכות בלתי מתפשרת לטובת עתיד העיר ואני מודה לראש העיר צביקה ברוט ולמנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי על היותם מצפן ברור של ערכים ומצוינות אשר הנחו אותי לאורך כל הדרך״.

ראש העיר צביקה ברוט, המחזיק גם בתיק ההנדסה, אמר כי: ״מיכל הייתה שותפה למדיניות החדשה שלנו, והיא הובילה מהפכה אמיתית בתחומי התכנון והבניה בעיר. מינהל ההנדסה בראשותה הפך ליעיל ונגיש יותר, והתכנון הותאם לכלכלה העירונית ולצרכי התושבים. אין לי ספק שעוד נכונו לה הצלחות רבות גם באתגרים הבאים שתיקח על עצמה בעתיד״.

כעת מעריכים בעירייה כי בשבועות הקרובים צפוי ברוט, כפי שעושים ראשי ערים רבים, לבצע רענון בכמה תפקידי ניהול באגפים שונים – בהם לדעתם של ראש העיר והמנכ״לית יש צורך בשיפור נוסף של השירות לתושבים. במקביל צפויים ברוט והמנכ״לית יודפת אפק ארזי לצאת למכרז כבר בימים הקרובים על מנת לאתר את מהנדס או מהנדסת העיר הבאים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות