ניוזים חמיםחדשותבריאות

פעם שלישית גלידה?

ב2018 בהריונה השני של נעמי דרייפוס צוות מגן דוד אדום יילדו אותה בביתה. שש שנים אחרי, בהריונה החמישי, צוות מד"א יילדו אותה שוב במעלית בניין המגורים שלה

נעמי דרייפוס בת 31, מתגוררת עם בעלה וחמשת ילדיהם בגבעת שמואל. בהריונה החמישי, הזעיקה נעמי את מגן דוד אדום דרך מוקד החירום 101, כאשר החלו צירי לידה מתקדמים. הראשון שהגיע אליה היה כונן מד"א חובש בכיר גלעד טואסי שהתחיל בבדיקות רפואיות. כעבור דקות בודדות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א הצטרף אליו. בזמן שהתארגנו לפנות אותה במהירות לבית החולים בתקווה שתספיק להגיע לחדר הלידה, צירי הלידה הלכו והתגברו ובזמן שירדו במעלית התינוקת החלה לצאת. גלעד וצוות ניידת טיפול נמרץ יילדו אותה במעלית, בלובי הבניין ובמזל טוב לאוויר העולם הגיחה תינוקת קטנה, בריאה וחמודה. את סיום תהליך הלידה צוות מד"א נתן לאבא שחתך את חבל הטבור. לאחר דקות נעמי ובתה התינוקת פונו לבית החולים כשהן במצב בריאותי טוב. לאחר מספר ימים הן שבו לביתן שמחות ומאושרות.

זו לא הפעם הראשונה בה צוותי מד"א מיילדים את נעמי. ב – 17.02.2018 באותו בניין מגורים בגבעת שמואל, הזעיקה נעמי את מד"א בהריונה השני. אז הצוות יילד אותה בביתה וגם אז נולדה בת והאבא חתך את חבל הטבור.

נעמי דרייפוס: "לא חשבנו שדבר כזה יקרה לנו שוב. אחרי הפעם הראשונה שמד"א ילדו אותי בבית אני ובעלי התחפשנו בפורים לחובש מד"א ואישה בהריון ואפילו זכינו במקום הראשון בתחרות תחפושות. כמו בפעם הראשונה, גם הפעם אני רוצה להודות לצוותים של מד"א שטיפלו בי בצורה הכי טובה שאפשר, בסבלנות רבה והחזירו אותי הביתה ב"ה בידיים מלאות עם בנותיי".

גלעד טואסי, חובש בכיר כונן במד"א: "הגעתי לנעמי וראיתי שהיא קרובה מאוד ללדת. צוות ניידת טיפול נמרץ הגיע דקות בודדות אחריי והתחלנו בהתארגנות לפינוי מהיר כדי לנסות להגיע בהקדם לבית חולים. במעלית כבר התחילה הלידה והתינוקת החמודה יצאה מהר מאוד. תמיד זה מרגש ואני שמח על הזכות שניתנה לי לעזור להביא חיים לעולם".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות