ניוזים חמיםחדשות

תקפה את אמה הסיעודית באלימות קשה, איימה עליה בסכין ובמספריים, וגרמה לחבלות בראשה

שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשודה, ובסיום החקירה הוגשה נגדה הצהרת תובע לקראת כתב אישום

בתאריך 19.5.24, התקבל דיווח במחוז ירושלים על כך שאשה תקפה באלימות את אמה הקשישה, וגרמה לה לחבלות חמורות. מיד עם קבלת הדיווח, ביצעו שוטרי מרחב דוד פעולות חקירה מיידיות, זאת במטרה להתחקות אחר החשודה במעשה.

החשודה (29, תושבת העיר העתיקה בירושלים) נעצרה על ידי השוטרים והועברה לחקירה.

מהחקירה במשטרה עולה כי החשודה תקפה את אמא שלה- מטופלת סיעודית, באלימות פיזית ובמספר מקרים שונים. עוד עולה כי החשודה איימה על אמה בסכין ובמספריים, הכתה אותה בידיה ובחפצים שונים, קיללה אותה וגרמה לה לחבלות בראשה.

עם סיום החקירה במרחב דוד מוקדם יותר השבוע, ולאחר שגובשה תשתית ראייתית, הוגשה נגד החשודה הצהרת תובע. כמו כן מעצרה הוארך, וצפוי נגדה כתב אישום.

משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא. נמשיך לפעול נגד חשודים וחשודות מסוכנים, המעורבים במקרי אלימות בתוך המשפחה, במטרה למצות עמם את הדין, ולהגן על בני משפחתם מפניהם.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות