ניוזים חמיםחדשות

שוטרי מחוז מרכז פענחו פרשייה של סדרת גניבות מרשתות גדולות ובתום חקירה יסודית ומקצועית הוגש נגד החשוד כתב אישום המכיל 22 סעיפים

בראשית החודש, בשעות הערב התקבל במשטרה דיווח על חשוד שנתפס בבית עסק גדול בראשון לציון בחשד שגנב מוצרים מהחנות, בכך שיצא עם מוצרים מבלי לשלם עליהם

קצין הביטחון במקום ניסה למנוע את בריחתו של החשוד אולם החשוד פתח בנסיעה מהירה, תוך שקצין הביטחון נתלה על דלת רכבו במטרה לעכבו. קצין הביטחון הוטח אל הכביש וכתוצאה מכך נחבל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

בהמשך התקבל במשטרה דיווח על תאונת דרכים שבה היה החשוד מעורב. החשוד נמלט טרם הגעת הכוחות לזירה. כוחות המשטרה הצליחו, במסגרת החקירה שנפתחה, לחשוף את זהותו של החשוד.

שוטרי תחנת ראשון לציון, יחד עם תחנת רמלה, עצרו את החשוד, תושב מעלה אדומים כבן 33. בעת מעצרו ניסה החשוד, ללא הצלחה, להכשיל את השוטרים בכך שהתחזה לאחיו.

במהלך חקירת התיק זיהו החוקרים כי ישנן חקירות נוספות, אשר מנהלות בתחנת משטרה ברחבי הארץ ושעניינן גניבת רכוש מרשתות שונות בשווי מצטבר של עשרות אלפי שקלים, עפ"י החשד על ידי העצור שברשותם.

נוסף על כך, החוקרים חשפו חשפה כי שיטת הבריחה שלו, במקרים רבים, כוללת נהיגה פוחזת וסיכון אדם תוך שימוש באלימות ואיומים כלפי עובדים ברשת.

בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת וביום שני, עם סיומה של החקירה, הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום הכולל 22 תיקים, בקשת מעצר עד תום ההליכים וכן בקשה לחילוט הרכב איתו הגיע לבצע את העבירות.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות