בחירותניוזים חמיםחדשות

יעלה מקליס ממשיכה להתחזק לקראת הסבוב השני ביהוד- מונוסון: הדר מיימון, המועמד לראשות העיר וראש רשימת יהוד הירוקה והליברלית הביע תמיכה במקליס

עוד התחזקות ליעלה מקליס ראש העיר ביהוד-מונסון לקראת הסיבוב השני בבחירות: הדר מיימון המועמד לראשות העיר וראש רשימת יהוד הירוקה והליברלית, הביע תמיכה ביעלה מקליס בסיבוב השני. מקליס: "בעבר שיתפנו פעולה והיום אנחנו מניחים הכל בצד כי יהוד מונוסון חשובה לנו יותר מהכל. מיימון: "אנחנו משיגים פה הישג משולש: שומרים על מנהיגות נקיה, בונים מנהיגות עתידית ושומרים על העקרונות שנלחמנו עבורם"

ממשיכות להגיע הבשורות הפוליטיות לקראת הסבוב השני בבחירות לראשות העיר ביהוד-מונוסון. המתמודד הרביעי לראשות העיר, הדר מיימון, ראש רשימת יהוד הירוקה והליברלית, הצטרף לאיחוד הכוחות והביע אף הוא תמיכה ביעלה מקליס בסיבוב השני.

הצטרפותו של הדר מיימון, אל ראש העיר יעלה מקליס, ואל המתמודד ליאור גלבוע, יוצרת נתיב עוצמתי של שיתוף פעולה משולש, שמכיל בתוכו את כל מה שהעיר זקוקה לו כדי להבטיח ולהעצים את התנופה שלה ובעיקר לשמור עליה מהשתלטות של גורמים בעיתיים שמנסים להכנס דרך הדלת האחורית.

עקרונות שיתוף הפעולה:
● המשך על הקפדה של טוהר המידות וניקוי השחיתות שהייתה בעירייה בטרם כניסתה של יעלה לתפקיד.
● התנגדות נחרצת לכל בנייה של מפלצות הבטון בנווה מונוסון.
● התנגדות לבנייה בסביונים ובאוויה.
● שמירה על עקרון העל: גדות ומגשימים ישרתו את העיר הוותיקה לצרכי התחדשות עירונית ויצרו פתרונות לבנייה עבור זוגות צעירים בני המקום.
● הבניה במגשימים תהיה בהתאם למכתב ההבנות עם התושבים הגובלים.
● הבניינים במתחמים 8א, 8ב, יועברו לשכונת גדות.
● הסרת חסמים בנושא התחדשות עירונית
● חופש הצבעה בכל נושא מצפוני או עקרוני או דתי.
● עיר של אהבת האדם, חופשית, כבוד לאחר ולמסורת ישראל.
● אופק מנהיגותי: ליאור גלבוע ישמש כממלא מקום ראש העיר ללא שכר ובשנה האחרונה, לאחר השלמת התכניות ויצירת תכניות לעתיד, יעלה מקליס ראש העיר, תסיים את תפקידה. תמיכתם של מקליס ושל מיימון במועמדתו של ליאור גלבוע תובא למועצת העיר.
● מיימון ישמש כסגן ראש עיר כחצי קדנציה ברוטציה.

יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד-מונוסון: "הדר מימון מייצג את יהוד הליברלית והמתקדמת. מצאתי בו שותף לערכים שלי, וכן של ליאור גלבוע, להקים כאן מנהיגות מאוחדת שתשמור על הבית. מנהיגות מאוחדת שמהווה גם מכפיל כוח לקידום תכניות טובות קיימות וגם לביטול ומניעה של תכניות הרסניות שמאיימות על העיר. להדר היה חשוב להקים מרכז שירות חדש ומתקדם לתושבים, להסיר חסמים של התחדשות עירונית אבל מבלי לפגוע באיכות חיים של הסובבים, לוודא שהשכונות החדשות ישרתו את העיר הוותיקה ושיהיו כלי לפתרון מצוקת הדיור לצעירים בני המקום מחד ולהתחדשות עירונית מאידך."

הדר מימון: "אני שמח וגאה להצטרף לשיתוף פעולה פורץ דרך עם ראש העיר ועם המתמודד ליאור גילבוע. ביחד אנחנו מהווים שלם שגדול מסך חלקיו שממנו ירוויחו בעיקר תושבי העיר. כל אחד מביא את החוזקות שלו. לא תמיד ראינו הכל עין בעין, אבל מה שמאחד בינינו אלה ערכי היסוד: הרצון להוביל את העיר קדימה בתנופה אדירה, תוך שמירה על הציביון המיוחד שלה, ולשמור עליה מכוחות הרסניים שלוטשים אליה עיניים מתוך כוונה להכניס רווחים לכיסם.

ליאור גלבוע: "כשחברתי לשיתוף הפעולה עם ראש העיר יעלה מקליס, הודענו שאנו שואפים להרחיב את הקואליציה שנקים ככל שניתן ולצרף אליה עוד כוחות משמעותיים. המטרה שעומדת מול עינינו היא אך ורק יהוד-מונוסון ותושביה. יחד אנחנו מכפיל כח שנביא לתוצאות נוספות. החיבור החשוב והמרגש ביני לבין ראש העיר ולבין הדר מיימון יאפשר לנו לקדם ביחד את העיר בתנופה אדירה".

ומסכמת מקליס: בימים אלה, המילים 'כוחנו באחדותנו' הם לא רק סיסמה. הציבור רוצה ודורש, בצדק רב, שמתמודדים יוותרו על האגו ועל הפוליטיקה הקטנה כדי ליצור כאן משהו גדול יותר ונקי יותר. אני גאה שזה הכיוון שבו בחרנו ואנחנו נמשיך בו בכל הכוח למען יהוד-מונוסון, שבשבילנו היא תמיד מעל הכל".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות