ניוזים חמיםחדשות

שוטרי תחנת ר"ג עצרו מתנדב זק"א, שנטל נשק של מחבל נוחבה שמצא בבארי ושמר אותו בביתו למזכרת

צבי מושקוביץ, מתנדב זק"א, לקח את הנשק ששימש את המחבלים בבארי לצורך "מזכרת": בלשי תחנת בני ברק- רמת גן עצרו אותו בתחילת השבוע כשברשותו נתפס רובה קלצ'ניקוב, מחסנית, תחמושת וחומר החשוד כסם; בתום חקירה מהירה הוגשה הצהרת תובע בעניינו

 

בתחילת השבוע (17/2/24, יום א') בלשי תחנת בני ברק- רמת גן בשיתוף צוות של זרוע מג"ב ת"א בסיוע כלבן, ערכו צו חיפוש בדירה, ביישוב בית אריה.

במסגרת החיפוש בבית, איתרו ותפסו השוטרים: רובה מסוג קלצ'ניקוב ומחסנית, 51 כדורי 5.56, חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל 16 גרם ומשקל אלקטרוני.

הבלשים עצרו את החשוד, בן 29, תושב בית אריה, והוא הועבר לחקירה בתחנת בני ברק- רמת גן.

על פי החקירה שהתנהלה במחלק פשעים של תחנת בני ברק- רמת גן, החשוד תושב בית אריה, צבי מושקוביץ, התנדב בארגון זק"א ונסע לדרום החל מתאריך 10/10/23 בשל המלחמה ועל מנת לסייע. בתוך כך, החשוד הבחין בנשק המדובר, ביישוב בארי ונטל אותו על דעת עצמו על מנת להגן על עצמו ובהמשך השאיר את הנשק אצלו ל"מזכרת". מעצרו של החשוד הוארך עד מחר.

עם סיומה של חקירה מהירה בתחנת בני ברק- רמת גן, הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות