ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

תיעוד: המשטרה עצרה חשודה אשר גנבה בכוח ארנק מעובדת בבניין משרדים- כתב אישום הוגש נגד החשודה

בתאריך 29.1.24 החשודה נעצרה עלידי לוחמי כוח המפקדה המשימתית בדרום ת"א, בגין גניבה ותקיפה בבניין משרדים ברחוב השריון בת"א

עם קבלת הדיווח על אירוע התקיפה וגניבה בבניין משרדים בת"א, אשר נמלטה מהמקום, לוחמי זרוע ת"א מג"ב מיד פתחו בסריקות נרחבות והצליחו לאתר את החשודה ועצרו אותה.

עפ"י כתב האישום, החשודה נכנסה לבניין משרדים ברחוב השריון, עלתה לקומה שנייה פתחה בדחיפה את הדלת, הדפה את העובדת שהייתה במקום ונכנסה למשרד. העובדת שאלה לפשר הדבר ועל כך החשודה ענתה לה 'באתי לגנוב לך הכסף', לקחה את ארנקה ויצאה מהמשרד בזמן שהעובדת ניסתה למנוע מהחשודה לעזוב עם הארנק, החשודה בעטה בה ונמלטה.

החשודה תושבת רעננה בת 31 הועברה לחקירה בתחנת שר"ת ובסיומה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות