ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

מלחמת אריתראה בישראל: שני מסתננים רצחו שלישי

היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון פענחה אירוע רצח של נתין זר מאריתריאה מתאריך 26.9.23 על רקע תומכי ומתנגדי משטר באריתראה-השבוע הוגשה הצהרת תובע

 

ראשיתה של החקירה בתאריך 26.9.23 עם קבלת דיווח, אודות אירוע אלימות בשכונת התקווה בת"א במהלכו גורמי רפואה שהגיעו למקום ופינו את הפצוע למרכז הרפואי איכילוב ושם קבעו את מותו של נתין זר מאריתראה בן 34 מדרום ת"א.

בהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח, הוטלה החקירה על היל"פ במרחב איילון שהחלו ביחד עם חוקרי מז"פ של מרחב איילון באיסוף ממצאים ופעולות חקירה נרחבות.

בסיום שלב החקירה הסמויה אשר כללה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ויחידות מיוחדות, גילו חוקרי יל"פ את זהות החשודים.

בלשי יל"פ יחד עם לוחמי מג"ב של המפקדה המשימתית אשר הוקמה בדרום ת"א בהנחיית ממ"ז ת"א, עצרו שני חשודים נתינים זרים בגילאים (35, 38), אחד אשר שהה בדירת מסתור ברחובות ואחד בדירתו בת"א.

עפ"י החשד, החשודים ארבו בשכונת התקווה למתנגדי שלטון, לקחו מהקורבן את מכשיר הטלפון הנייד שלו ולאחר שווידאו שמדובר במתנגד שלטון, דקרו אותו בבטן ונמלטו מהמקום.

השניים נעצרו והועברו לחקירה במשרדי יל"פ איילון. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשודים, מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש והשבוע הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כ"א.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות