ניוזים חמיםחדשות

"תמותו בקרוב", ציור דגל האיסלם ואזכור 7.10: בת 17 תשב בכלא על זה? 

בתום חקירה בתחנת מסובים הוגש כתב אישום נגד קטינה בת 17 שכתבה בערבית על הלוח בזמן שהתלוותה לאמה בעבודת ניקיון בבי"ס באור יהודה

 

במשטרת ישראל התקבל דיווח ביום שישי האחרון (26/1/24) בשעות הבוקר, אודות כיתוב בשפה הערבית על הלוח בכיתה ולוח השנה, בבית ספר סביונים באור יהודה.

שוטרי הסיור של תחנת מסובים הגיעו במהירות למקום, הבחינו בכיתוב ועצרו לחקירה אם ובת תושבות לוד בנות 40 ו-17, שעבדו באותה עת בניקיון בבית הספר.

במסגרת החקירה במשטרת מסובים, התברר כי הקטינה שהתלוותה לאמה באותו יום לעבודה בביה"ס, כתבה בערבית על לוח שנה שולחני שמונח בכיתה: "תמותו בקרוב". בנוסף, החשודה ציירה על הלוח בכיתה את סמל האיסלם עם אותיות בערבית, תוך ציון תאריך 7.10 בערבית וגם ציור של דגל פלסטין על גבי כיסא בכיתה, וציור אצבע משולשת של כף היד על השולחן בכיתה.

עם סיומה של החקירה, הקטינה שוחררה בתנאי מעצר בית ואתמול, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגדה בעבירות איומים והיזק לרכוש במזיד.

קרדיט צילום דוברות משטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות