ניוזים חמיםחדשות

צו סגירה ללופט באור יהודה, שבמהלך מסיבה בו בסופ"ש קטינה איבדה הכרה בשל צריכת סמים ואלכוהול שנמכרו במקום

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה לבית עסק (לופט) באור יהודה בו נערכו מסיבות ועלה חשד כי התקיימה בו פעילות פלילית, כשגם קטינה איבדה הכרה במקום בסוף השבןע כשצרכה סמים ואלכוהול

 

במסגרת המאבק של משטרת ישראל נגד פעילות פלילית, שוטרי תחנת מסובים ואגף הרישוי של מרחב דן, סגרו עסק (לופט) לאחר שעלה חשד כי התקיימה בו פעילות פלילית ובנוסף בעל העסק אינו סיים את הליכי הרישוי להפעלת עסק.

כאמור, בתאריך 19/1/24, התקיימה בבית העסק מסיבה שבמהלכה קטינה איבדה את הכרתה ופונתה לקבלת טיפול רפואי, לאחר שעל פי החשד צרכה חומרים החשודים כסם, אלכוהול וגז קצפות.

בעקבות הבדיקה שבוצעה בעסק על ידי שוטרי תחנת מסובים, פעלו חוקרי תחנת מסובים ושוטרי משרד הרישוי במרחב דן לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים לבית העסק, מיום 20.1.24 ועד ליום 22.2.24 כולל.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות