ניוזים חמיםחדשות

טען שבנו נרצח במסיבת הנובה כדי לבטל דו"ח, ואז התגלה שלא היו דברים מעולם

אבא של צעיר שקיבל דו"ח לפני ה-7.10 פנה למרכז פניות נהגים ארצי של משטרת התנועה וביקש שיבוטל הדו"ח כי בנו נרצח במסיבת הנובה. בדיקה של המשטרה גילתה: הבן בחיים, מעולם לא השתתף במסיבה והאבא אף צירף לבקשה תמונה של נרצח אחר

 

במרכז פניות נהגים ארצי (מפנ"א) של אגף התנועה התקבלה פניה חריגה מאת ה"אבא" של בעל הדו"ח הדורש לבטל את הדו"ח כי הבן נעדר ממסיבת הנובה, ועוד צרף תמונה של אחד הנרצחים.
מתחילת המלחמה פעלו במפנ"א יחד עם יחידת התביעות של משטרת ישראל, המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים לאתר ולבטל דוחו"ת וכתבי אישום שהיו על שמם של הנרצחים, חטופים ונעדרים ושמו של בעל הדו"ח לא היה ברשימות אלו לכן נעשו בדיקות נוספות מול כלל הגורמים לרבות מטה החטופים ולהב 433 משלא נמצא שם זה במאגרים היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה, בעל הדו"ח עוכב לחקירה בחשד לניסיון קבלת דבר במרמה, התחזות ושיבוש חקירה בסיומה שוחרר.

פניה שקרית למרכז פניות נהגים ארצי מהווה עבירה פלילית ובמקרים בהם עולה חשד הדבר עובר לחקירה פלילית.

*סגן-ניצב אורית פרידמן מפקדת מפנ"א באגף התנועה ציינה*: "תחילה התכוונו כמובן לבטל את הדו"ח אך לצורך כך היינו צריכים להזין אישור מהגורמים הרלוונטיים כי הוא נעדר או נרצח, אני מזועזעת מהמחשבה שאדם יצהיר על עצמו שהוא נרצח ומתחזה לאחר שנרצח בשביל ביטול דו"ח של 500 שקלים".

 

בתמונה: הפניה למפנ"א לשימושכם.
צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות