ניוזים חמיםיהוד

עוד שלב משמעותי בהתחדשות עירונית ביהוד מונסון: אושר היתר הבנייה למתחם 6 במוהליבר

תכנית ההתחדשות העירונית הגדולה במתחם מוהליבר 6 ביהוד - מונוסון, עומדת לצאת לדרך עם אישורה על ידי רשות הרישוי של הוועדה המקומית יהוד-מונוסון. במקום ייבנו ארבעה בניינים בני 12 קומות ובהם 279 יח"ד.

 

רשות הרישוי של הועדה המקומית יהוד-מונוסון אישרה בתנאים היתר למתחם 6 במוהליבר. לאחר שהיזם ישלים את האישורים וקיבל את היתר הבנייה יהרסו המבנים הותיקים ויקטור חדשים ובטוחים במקומם.

יעלה מקליס ראש העיר: ״קידמנו את התוכנית כדי שהדיירים שלנו יקבלו דירות חדשות ובטוחות במבנים מודרניים עם מעלית, חניונים תת קרקעיים ועוד.

תת מתחם 6 הדרומי, הכולל 6 בניינים במוהליבר מספר 2-12 (הזוגיים) ובהם 72 דירות להריסה, שבמקומן ייבנו ארבעה בניינים בני 12 קומות ובהם 279 יח"ד.

המבנים החדשים יכללו גם חניונים תת-קרקעיים ושטחים ציבוריים לרווחת דיירי המתחם והציבור ושטחים ירוקים פתוחים. דירות שיבטיחו בטחון ומיגון עם ממ״דים מובנים בדירות, שעומדים גם בתקן לרעידות אדמה.

שאר תת המתחמים מקודמים לקראת אישור היתר הבנייה, כלל תכנית מוהליבר כוללת שישה מתחמים ברחוב וסך הכל 336 יחידות דיור להריסה, שבמקומן ייבנו 1344 יחידות דיור חדשות.

 

הדמיות: משה צור אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות