ניוזים חמיםחדשות

קשישה בת 79 מר"ג במצב קשה, לאחר שנמצאה מוטלת בביתה כשהיא סובלת מהיפותרמיה

קשישה בת 79 מרמת גן נמצאה מוטלת על רצפת ביתה, במצב קשה כשהיא סובחת מהיפותרמיה. ההנחה ששכבה כך כיממה

בשעה 15:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בבית ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, אישה בת 79 במצב קשה עם סימני היפותרמיה.

חובש ביחידת האופנועים של מד"א, איתמר חג'בי: "כשנכנסנו לבית ראינו את האישה שוכבת על הריצפה בבית כשהיא קרה מאוד למגע. סיפרו לנו שהקשר האחרון איתה היה אתמול והיום כשהגיעו לבדוק את שלומה על מנת לוודא שהיא בסדר מצאו אותה שוכבת על הריצפה ומיד הזעיקו אותנו. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים הכולל הרדמה והנשמה, עטפנו אותה בשמיכות על מנת להעלות את חום גופה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה."

במגן דוד אדום פונים לציבור במיוחד בימי החורף הקרים, להיות בקשר תדיר ויום-יומי עם בני משפחה ושכנים חולים וקשישים, המתגוררים לבד ולוודא שהכל בסדר ולא מגיעים למצב של היפותרמיה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות