בחירותניוזים חמיםחדשות

שומרים על העיר: ליעד אילני הקים צוות אנשי ביטחון בכירים, שאמור לטפל בהפקרת הביטחון האישי של תושבי ר"ג

השבוע התקיימה ישיבת עבודה ראשונה של צוות הביטחון האישי הבכיר שהקים, ליעד אילני, המועמד לראשות העיר רמת גן. הצוות ילווה את אילני לכל אורך הקדנציה הבאה

 

ליעד אילני המועמד לראשות העיר רמת גן הקים לאחרונה צוות של אנשי ביטחון בכירים כדי לטפל בבעיית איבוד הביטחון האישי של התושבים בעיר. הצוות המייעץ כולל את ניצב (בדימוס) דוד צור מפקד הימ״מ, מפקד מג"ב ומפקד מחוז ת״א לשעבר, עודד עילם ראש חטיבת הפח"ע של המוסד לשעבר ואייל נימרי לוחם ביחידת עילית וקצין מודיעין בכיר בתחום המבצעים. השבוע התקיימה ישיבת עבודה ראשונה של הצוות.

אילני: "הביטחון האישי של כולנו הופקר בשנים האחרונות. יש שאומרים שהפכנו מעיר הגנים לעיר הגנבים. רמת-גן הפכה בשנים האחרונות לעיר פשע מרכזית בישראל: מטעני חבלה, יריות, קרבות עבריינים, מכת פריצות לבתים וגניבות רכבים בהיקפים שלא נראו שנים רבות. אין אכיפה יש הפקרה. כמו בנושאים אחרים במקום לדאוג לחיים עצמם משקיעים עשרות מיליונים בחגיגות ויחסי ציבור".

אילני מציין עוד: "המלחמה הגבירה את החשש מאירועי פח״ע ואחרי השבעה באוקטובר עלינו להיערך לכל תרחיש. אי אפשר להמשיך ולהזניח את הביטחון האישי בעיר. אי אפשר להפקיר את העיר. הקמת כח ביטחון קבוע ליום וללילה בכל רובע משבעת הרובעים של העיר, רישות כלל העיר במצלמות, מוקד חירום 24/7 הם רק חלק מהתוכנית המפורטת אותה נציג בקרוב. החיים עצמם לפני הכל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות