ניוזים חמיםיהוד

לבו של המרכז המתחדש ביהוד-מונוסון: אושר שלב משמעותי בתוכנית לבניית 118 דירות ושטחי מסחר במתחם אשכנזי

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יהוד-מונוסון החליטה אתמול בערב להמליץ לוועדה המחוזית-מרכז על אישור הפקדת תוכנית התחדשות עירונית במתחם אשכנזי 3-5-7. יעלה מקליס: "אנו מקדמים את המתחם במסגרת תכנית האב להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון. התוכנית תרחיב את את התחדשות מרכז העיר ותהפוך אותו ללב הפועם של העיר"

בשורה משמעותית לחידוש ושדרוג מרכז העיר הוותיקה ביהוד-מונוסון: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה החליטה אתמול בערב (שני, 27.11) להמליץ לוועדה המחוזית (מרכז) להפקיד את תכנית פינוי-בינוי במתחם אשכנזי 3-5-7 ביהוד-מונוסון (פרויקט "מגדלי מיתר").

מדובר בשלב נוסף במימוש תוכנית אב כוללנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון. "מגדלי מיתר" תבנה 118 יחידות דיור בשני מבני מגורים חדשים, בני 14 קומות כל אחד.

התוכנית כוללת עירוב שימושים למגורים, מסחר ומבנה ציבור בעל נגישות לתחבורה ציבורית, מרחק הליכה קצר מתחנת הקו הסגול של הרכבת הקלה ובסמיכות למוסדות ציבור מרכזיים.

את התוכנית יזמה חברת ח. מיתר בשיתוף נציגות הדיירים במתחם. מתכנן התוכנית הוא אדר' דורון גולדווסר.

עו"ד יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: "קידום פרויקט 'מגדלי מיתר' הוא בשורה של ממש, שמשלימה את ההתחדשות של רחוב אשכנזי כולו, כחלק מתוכנית אב כוללנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון. מדובר על תוכנית מיטבית שתקדם ותשדרג את העיר ואת איכות החיים של התושבים באמצעות בניית דירות מודרניות ובטוחות״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות