ניוזים חמיםחדשות

שוטרי תחנת ר"ג ביצעו מרדף אחר חשוד שגנב רכב בעיר. בסיום המרדף הגנב נתפס, רק שמהרכב לא נותר הרבה

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו חשוד בגניבת רכב מרמת גן לאחר מרדף בכביש 5, כשבסיומו הגנב גרם נזק כבד לרכב

 

במשטרת ישראל התקבל דיווח אתמול בצהריים על גניבת רכב מרחוב ביאליק ברמת גן. שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק החלו מיד בסריקות שבמהלכן הבחינו ברכב החשוד בכביש 5. השוטרים סימנו לרכב לעצור וזה החל בבריחה תוך סיכון משתמשי הדרך וניסיונות לנגח את האופנוע שעל גביו השוטרים. בתוך כך, במהלך המרדף החשוד פגע ברכבים, ללא נפגעים, והמשיך בהימלטות.

השוטרים חתרו למגע והמשיכו במרדף עד שהחשוד פגע ברכב אחר בכביש 5 סמוך לצומת גיתי והחל בבריחה רגלית. השוטרים המשיכו במרדף רגלי שבמהלכו הבחינו כי החשוד אוחז בחפץ. השוטרים ביצעו ירי באוויר ועצרו את החשוד. אין נפגעים.

החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 49 מקלקיליה, הועבר לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק שבסיומה נכלא והבוקר יובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות