ניוזים חמיםחדשות

תושבת ר"ג ובן זוגה מואשמים באינוס ביתה הקטינה ואילוצה לקיים עימם יחסי מין בכפייה תוך איומים

כתב אישום חמור נגם אם מר"ג ובן זוגה, כשהאם כפתה על ביתה הקטינה קיום יחסי מין עם שניהם, בזמן שיצאה לחופשה בביתה מהוסטל

 

במשטרת ישראל התקבלה תלונה בתאריך 16/10/23 על קטינה בת 17 שחשפה כי בעת שיצאה מההוסטל לחופשה בבית האם ברמת גן, האם קיימה יחסי מין עם בן זוגה תוך שהם שיתפו את הקטינה באקט בכפייה. בנוסף, האם איימה על ביתה כי אם תסרב, לא תאפשר לה לצאת לחופשות בבית ותיקח לה את הפלאפון שברשותה.

חוקרי תחנת רמת גן- בני ברק פתחו מיד בחקירה שבמסגרתה נגבו עדויות רבות ובתאריך 25/10/23 עצרו לחקירה את האם, בת 44 מרמת גן ובתאריך 26/10/23 עצרו את בן זוגה, בן 65 מרמלה. בתום חקירתם נכלאו ומאז מעצרם הוארך מעת לעת.

על פי החקירה, בני הזוג החשודים ניצלו את מצבה הנפשי של הקטינה. החוקרים גבו עדויות מהקורבן (הקטינה) שגוללה בפני החוקרים את הסיפור שהחל כבר לפני כשנה, כאשר בני הזוג קיימו יחסי מין ואף צירפו את הקטינה לביצוע אקטים מיניים. בנוסף, בחול המועד סוכות השנה, האם, בן זוגה והקטינה נסעו לחופשה משפחתית בבית מלון בטבריה. במהלך השהות בחופשה, האם ובן זוגה שוב קיימו יחסי מין וכל זאת לעיניי הקטינה. באותו הזמן הגבר ביצע מעשי אינוס בקטינה.

עם סיומה של חקירה הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום בעניינם בגין מעשה מגונה בפני קטין בן משפחה, בעילה שלא בהסכמה חופשית, אי דיווח אחראי על חסר ישע, שיבוש מהלכי משפט, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות תוך ניצול היותה חולת נפש או לקויה בשכלה ופגיעה בפרטיות וכן מעצרם הוארך עד 13/11/23.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות