חדשותתל אביב - יפו

תל אביב: פעוטה ננעלה ברכב בחניון ביה"ח 'איכילוב', מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "שמח שרגע לפני ששברו חלון הגענו וחילצנו בשלום ובבטחה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה בחניון בית החולים 'איכילוב' בתל אביב

נועה בן דוד, מפרויקט מחויבות אישית – תיכונים דרום, ענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה סיוע למקום. יוסי אלקבץ – מנהל צוות ת"א מרכז, ואדם סופיר, מתנדב צוות ת"א דרום, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יוסי מספר: "מדובר על ילדה כבת שנתיים שישבה בכיסא האחורי של רכב שחנה בחניון איכילוב בקומה מינוס 4. היה שם חם מאוד. כנראה שהילדה שיחקה עם המפתח כי הוא היה מונח על רצפת הרכב לידה. בדיוק עמדתי לצאת לבקר את האחיין שלי שחזר לחופשה קצרצרה מהצבא, כשנתנאל איינהורן, סג״מ המוקד, התקשר אלי כדי לבקש ממני לצאת. מיד עליתי על אופנוע החירום שברשותי והגעתי למקום תוך שתי דקות. בדרך עוד הספקתי להתקשר לאמא והרגעתי אותה שאני בדרך. במקום היו שוטר של ביה"ח וכן לוחם אש שעמדו לשבור את החלון. אמרתי להם שאין צורך, ביקשתי מהם שיאירו לי לתוך הרכב ושיעזרו לי בהכוונה לידית. בינתיים הצטרף גם אדם ובתוך כדקה הרכב היה פתוח. האם בכתה וכמובן הודתה לנו בדמעות. אני שמח שרגע לפני ששברו חלון הגענו וחילצנו בשלום ובבטחה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד, ושלא לתת אותו בידי הילדים מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות