בחירותניוזים חמיםחדשות

סקר חברת "מדגם" בראשות מנו גבע שנערך ביהוד- מונוסון קובע: ראש העיר יעלה מקליס זוכה בסיבוב הראשון ומובילה בפער ניכר על שאר המתמודדים

חברת "מדגם" בראשות מנו גבע ערכה סקר בקרב מדגם מייצג של 500 בעלי זכות בחירה ביהוד-מונוסון, על פיו ראש העיר יעלה מקליס זוכה כבר בסיבוב הראשון ומובילה בפער משמעותי על מתחריה. 44% מהנסקרים השיבו: נצביע עבור יעלה מקליס, זאת לעומת 20% שיצביעו לאמנון סער ו-18% לליאור גלבוע. סיעתה של מקליס למועצת העיר, "יחד" מובילה אף היא

בימים האחרונים נערך סקר לתוצאות הבחירות לעיריית יהוד-מונסון. הסקר נערך  על ידי חברת "מדגם", חברת הסקרים המובילה בישראל, בראשות מנו גבע, המשמשת כחברת הסקרים של חדשות ערוץ 12.

מהסקר, שנערך בקרב מדגם מיצג של 500 בעלי זכות בחירה ביהוד-מונוסון עולה כי ראש העיר המכהנת, יעלה מקליס, זוכה לתמיכה מובהקת: 44% מהמשיבים ענו כי לו היו הבחירות נערכות היום הם היו מצביעים עבור מקליס. זאת לעומת 20% שיצביעו לאמנון סער ו-18% לליאור גלבוע. רשימתה של מקליס למועצת העיר, "יחד" מובילה אף היא וזוכה ל-16% על פי הסקר, לעומת 12% לסיעת הבית היהודי ו-8.3% לסיעתו של ליאור גלבוע.

עוד עולה מהסקר כי 55% מהנשאלים הגדירו את הכיוון אליו צועדת העיר כ"טוב". גם כשנבדקו התוצאות על פי קבוצות גיל של ארבע שנים כל אחת, מגילאי 17 ועד 65+, התמיכה במקליס על פני המתחרים נותרה עקבית בכל אחת מהקבוצות. נתון המורה כי המהלכים שהובילה מקליס בעיר בשנות כהונתה עונים על הצרכים השונים של כל קבוצת הגיל.

62% מהמשיבים שתמכו ביעלה מקליס אמרו כי הם בטוחים שאכן יצביעו  עבורה, לעומת 54.1% מהמצהירים על תמיכתם באמנון סער ו-23.8% שהצהירו כי יצביעו עבור ליאור גלבוע.

רשימתה של מקליס למועצת העיר, "יחד" מובילה אף היא וזוכה ל-16% על פי הסקר, לעומת 12% לסיעת הבית היהודי ו-8.3% לסיעתו של ליאור גלבוע.

על פי התוצאות יעלה מקליס מנצחת בסיבוב הראשון והן מצביעות על התמיכה הנרחבת של תושבי יהוד-מונוסון בראש העיר המכהנת.

(*התוצאות בקרב בעלי הדעה שהצהירו שבכוונתם להגיע ולהצביע בהחירות הקרובות).

 

צילום: אילן בשור

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות