ניוזים חמיםחדשות

פעוטה ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "הסבא הודה בעיניים דומעות"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שננעלה בשגגה ברכב לעיני הסבא, בשדרות הסנהדרין ביבנה

ישראל סירוטה, אחמ"ש מוקד ירושלים, ענה לשיחה ומיהר להוציא קריאת חירום למתנדבים. אביעד נהרי, אלחנן חג'בי ושי אלדד, מתנדבי המרחב, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. בעבודת צוות זריזה, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

אביעד מספר: ״קריאת החירום תפסה אותי כשהייתי בדרכי לבית הכנסת. מיד מיהרתי למקום האירוע, והצטרפתי ליתר המתנדבים. פעלנו יחד לפתיחת דלת הרכב, ובתוך כחצי דקה חילצנו את הילדה הקטנה. בסיום הסבא ניגש אליי, ובעיניים דומעות הודה לי ואמר 'מעשיך, עולם חסד יבנה'. סיפוק גדול, ובכל פעם מחדש מרגש להציל נפש מישראל״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות