ניוזים חמיםתרבותבת ים

בת ים לובשת חג: סדנאות, הרצאות ויריד יד שנייה מטורף מחכים לכם באירוע הייחודי 'בת קימא- יריד קיימות אורבני באווירת חג'

אירוע 'בת קימא'- יריד קיימות אורבני מגיע לבת-ים. יום ד', 13.09, יחכו בטרמינל עיצוב בבת-ים שלל סדנאות, הרצאות ויריד יד שניה מטורף באווירת החג. הכניסה חופשית החל מהשעה 17:00 ומחייבת הרשמה מראש

צוות החדשנות של עיריית בת-ים, מרכז הצעירים 'בתיה' וטרמינל עיצוב בת-ים מזמינים אתכם ליריד חגיגי לכבוד ראש השנה שאסור לפספס! ביריד יחכו לכם מגוון דוכנים ומכירת יד שנייה מטורפת, אשר כל  ההכנסות ייתרמו לעמותת ויצ"ו. בנוסף, יחכו לכם עוד מגוון סדנאות והרצאות של המרצים מהשורה הראשונה בתחומי הקיימות. כל הסדנאות מסובסדות ובעלות סמלית בלבד – 30 ש"ח.

אז מה מחכה לכם שם?

סדנת התססה- נוב אלקובי, ״פיקלינג״

17:30-19:00- נלמד להתסיס ירקות! התססה היא מסורת קדומה ומרתקת, שהולכת אלפי שנים אחורה. איך עושים את זה בבית? מה ההבדל בין החמצה, התססה וכבישה? ולמה זה ממש אבל ממש בריא לנו? המשתתפים והמשתתפות יצאו עם 2 צנצנות שהכינו בעצמם, חוברת מתכונים והמון ידע!

 

להתחיל שנה של צמיחה בעיצוב הבית- רינת טל, ״סוקולינה״ 18:00-19:30

הסדנה מתאימה למי שרוצה לפתוח התחלה חדשה עם צמחי הבית! נלמד להבין סופסוף מי ומה הם צריכים. איך יודעים להתאים צמחים לכמות האור? איך נדע להשקות כל צמח בדיוק כמה שהוא צריך? ומה עושים עם מזיקים? על שולחן העבודה תבחרו את הצמח המתאים לכם, לפי מה שלמדנו. נלמד להכיר אותו מהשורש, נתנסה בסוגי השקיה שונים ובהכנת מנגנון השקיה עצמית.

תצאו הביתה עם צמחים, ייחורים להשרשה, ועם הבנה חדשה של צמחי הבית!

 

קליעה מהמותן – נעמה זוהר וג׳ואנה ג׳ונס 19:30-21:00

סדנה חגיגית ומיוחדת- נעמה וג׳ואנה מביאות איתן טכניקה עתיקה ממרכז אמריקה, שנקראת נול מותניים.

נלמד את מיומנות האריגה, ונכין קמע אישי בשילוב צמחי מרפא ותבלין שלוקטו במיוחד. נצא עם פריט יפהפה שמילאנו בכוונות טובות לקראת שנה חדשה וטובה. מתנה לעצמנו, או לאהובים שלנו.

תסמכו עלינו- לא כדאי לפספס את זה!

 

בניית מעמד לעציץ- מולט 18:3020:00

הסדנאות שלנו מציעות תהליך כיפי ונגיש לכולם, של עיצוב ויצירת פריט ריהוט איכותי מעץ ממוחזר- והפעם- מעמד לעציץ! הסדנה מיועדת לאנשים שרוצים להתנסות בתהליך היצירתי שבסופו תתפארו בפריט ריהוט מעוצב ושימושי שיצרתם בעצמכם. נפגשים לקראת ערב, מכירים, לומדים איך לעבוד, מפשילים שרוולים ויוצאים לדרך.

 

הרצאה- אופנה, סביבה ומה שביניהם, רותם רויכמן | הקפסולה 20:00-20:45 נכיר מזווית קצת אחרת את תעשיית האופנה המודרנית ומה ההשלכות החברתיות והסביבתיות שלה. נקשור בין התסכול האישי שכולנו חוות וחווים מול הארון שלנו (בעיה נפוצה, הא?) לבין תופעות כלכליות עולמיות, ונבחן אילו צעדים אנחנו יכולים לעשות כצרכנים כדי להפחית את הנזקים לארנק ולעולם שלנו!

 

טרמינל עיצוב בת-ים, אהוד קינמון, בת ים, ישראל

יום ד׳ 13/09/2023 17:00

הכניסה ליריד ללא עלות

 להרשמה- לחצו כאן!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות