ניוזים חמיםחדשות

בשורה לתושבי פינוי בינוי ויצמן אשכנזי ביהוד-מונסון: העירייה ו"אאורה" מקדמים את תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם

עיריית יהוד מונסון וחברת "אאורה" הודיעו היום לוועדה המחוזית על הסכמות ביניהן שיזרזו את פרויקט ההתחדשות העירונית שבמתחם ויצמן-אשכנזי בעיר. בין היתר יוקצו 100 דירות לצעירים בני העיר במחיר בר השגה

עיריית יהוד-מונוסון וחברת ״אאורה״ הגיעו להסכמות, לקידום פרויקט ההתחדשות העירונית שבמתחם ויצמן-אשכנזי בעיר, להריסת המבנים הישנים ולבניית מבנים חדשים מודרניים ובטיחותיים.
העירייה ו״אאורה״ הודיעו לוועדה המחוזית בדיון שהתקיים היום על ההסכמות שנועדו לזרז את מימוש הפרויקט לטובת הדיירים. ההסכמות כוללות גם שיווק של 100 דירות במחיר מוזל לבנות ובני העיר ושיפורים תכנוניות, לטובת דיירי המתחם.
עו״ד גיל סימנהויז, מנכ״ל עיריית יהוד-מונוסון: ״ההסכמות אליהן הגענו עם חברת ״אאורה״ מקדמות את מתחם ויצמן-אשכנזי צעד בצעדי ענק. מדובר על 2 בשורות: אחת – לדיירי המתחם, והשנייה -לצעירים ולצעירות ביהוד-מונסון שבמסגרת הפרויקט ישווקו להם 100 דירות קטנות עד 75 מ"ר במחיר בר השגה בהמשך למדיניות והחזון העירוני של קידום פרויקטים לצעירים תושבי העיר״.
צילום: הדמיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות