ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

מסיח וגונב: נעצר גנב סדרתי של תכשיטים וארנקים מבתי עסק בת"א

חקירה של שוטרי תחנת לב ת"א, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד גבר בן 34 תושב לוד בגין סדרת גניבות של ארנקים ותכשיטים מחנויות בת"א בחודשים האחרונים

על פי החשד, נהג החשוד להיכנס לבתי העסק, להסיח את דעתם של בעלי העסק או המוכרים באמתלות שונות ולגנוב תיקים, ארנקים ובהם אלפי שקלים במזומן, גיפטכארד, תעודות, רישיונות, כרטיסי אשראי ותכשיטים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. באחד המקרים אף ביצע עסקאות בכרטיס אשראי גנוב בסך כולל של אלפי שקלים.

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת לב ת"א לקשור את הנאשם לחמישה אירועים בהם גנב מעסקים שונים ברחוב אלנבי, דזינגוף ובר-כוכבא בת"א.

באחד המקרים ביקש החשוד ממוכרת בחנות תכשיטים להראות לו תכשיטים עבור אמו, ולשקול אותם, ובעת שהמוכרת סובבה את גבה, גנב מחלון התצוגה שרשרת בשווי של 13,000 ש"ח.

בפעם אחרת ביקש לקבוע תור במספרה ברחוב אלנבי בת"א, וכשהבעלים הכינה קפה ניצל זאת וגנב ארנק שהיה מונח על הדלפק.
בפעם נוספת נכנס לספא ביקש להזמין טיפולים ובעת ההמתנה ביקש מהבעלים להכין לו קפה על מנת לגנוב את ארנקה, כך גם בחנות נוספת בה ביקש ממוכרת במקום להראות לו מוצרים, וניצל את הסחת הדעת כדי לגנוב את ארנקה של המוכרת מתיקה.

על פי החשד, טרם מעצרו, צרף החשוד שותפה אשר הסיחה את דעתה של מוכרת כאשר הוא גנב את ארנקה, וביצע שתי משיכות של 5000 ₪ נוספים באמצעות אשראי שגנב מהארנק.

עם סיומה של החקירה בסוף השבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל 5 אישומים בעבירות גניבה, נטילת רכיב חיוני באמצעי תשלום ושימוש בו, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות